miercuri, 14 decembrie 2011

Mi-am dat seama ca in ultimul an m-am ocupat de toti si de toate, mai putin de mine. Sunt foarte fericita asa pentru ca intr-adevar mi-am gasit echilibru si toti sunt multumiti, dar trebuie sa investesc mai mult timp in mine pentru ca sunt tanara si trebuie sa recunosc ca incep sa... ma cam stafidesc. smileys
Nu mananc cum trebuie si ce trebuie, nu beau destula apa, nu fac sport si nici cosmeticele nu sunt chiar cele mai bune prietene ale mele. Nu va inchipuiti ca sunt chiar o epava neingrijita, dar tenul meu uneori striga din rasputeri ca apa si sapunul nu sunt de ajuns pentru el smileys
Daca anul acesta m-am concentrat pe casa, copil si sot; anul ce vine pe langa acestea trebuie sa fac schimbari si la capitolul Catrinel . M-am apucat de Pilates. Din toate genurile de miscari cred ca se potriveste cel mai bine cu mine. Acest video pentru incepatori e foarte fain. Am mai incercat eu si anul trecut si nu a fost usor, dar nu asa de ingrozitor ca acum. Sunt ca o baba. Nu am flexibilitate aproape deloc si de abia ma misc. Groaznic!!! Stiind ca sigur voi avea rezultate ma motivez si nu ma voi lasa prea curand. Tinta mea nu este sa slabesc sau ceva de genul ci sa imi recapat mobilitatea si rezistenta deoarece eu in afara treburilor casnice nu fac miscare deloc si se vede din plin.
Sper sa am destula ambitie sa fac ce mi-am propus caci de fiecare data cand trebuie sa iau masuri care ma privesc strict pe mine e cam greu sa ma tin de cuvant.
Va pup!
Ma duc acum sa lucrez cu Diiutzu pe cartea spiceala asa cum facem in fiecare zi dupa ce imi beau cafeaua si strang de prin casa.

Va pupaaaam!

4 comentarii:

  1. bravo,bravo,spor sa ai,vointa si se rezolva,eu ma rog sa te tina!Vai si ce silitori !!!!a!uitam...si destepti si frumosi,pupici dulci

    RăspundețiȘtergere
  2. Simpatici foc! Ce studios este Diiuţu!
    Vă doresc numai bine la toţi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim! Lui Andrei chiar ii place foarte mult sa lucreze.

    RăspundețiȘtergere