miercuri, 21 decembrie 2011

Ninge!!!

De abia am asteptat sa pot scrie si striga: Ningeeee!!!
Dap! Ati citi bine. La noi a inceput sa ninga de dimineata. Daca in atmosfera Craciunului trebuie uneori sa imi impun sa intru, niciodata nu mi-a fost greu sa simt din plin, exact ca atunci cand eram mica,  bucuria imensa a primei ninsori.
Din pijamale am aterizat direct in haine calduroase si am iesit.


Cu fiecare an Andrei devine mai incantat de zapada. Striga prin curte ca este Ajunul Craciunului! Si era foarte fericit!


Dupa ce a cam inghetat binisor si-a dat seama ca pana la urma fularul este o idee minunata si mai avea un pic si si-l tragea pana pe ochi.


Joaca... haine la uscat si stat la soba tremurand... Exact ca in copilaria mea cand mergeam la matusa in vacanta de iarna.



Va pupam! Sa aveti o zi minunata!

3 comentarii:

  1. frumos,foarte frumos parca-i simt entuziasmul si ma bucur tare alaturi de voi.Mie nu prea ...nu prea m-a incantat,distanta de-acasa la servici e lllluuuunnnga,ma consolez insa ca sunt int-un oras micut si nu trebuie sa schimb nu-stiu-cate mijloace de transport hehehe.Pup si eu,spor la treaba,zi excelenta sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe...haine puse la uscat la soba...Ce mai amintiri! Andrei pare a fi tare incantat de vreme, mi-am adus aminte de celelalte poze ale lui, de cand era mai micut, cu prima zapada. Fulgii tai de nea, din cealalta postare sunt absolut superbi! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Amintiri pretioase si superbe. Cele mai frumoase amintiri legate de iarna le am din vacantele petrecute la voi acasa. Datul cu sania, focul din soba, cartofii copti in jar... pana si dezghetatul mainilor in apa din oala pusa mereu pe soba sunt niste amintiri tare frumoase de care mi se face dor uneori. Te pup! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere