marți, 13 decembrie 2011

Stiu...

...ca lu' mamaie si poate si altora le este dor de aceasta mutrita.


Am facut repejor cateva poze ca sa nu suparam prea tare sufletelul mamaiei :) Inca este sub influenta lui Sportacus din Oraselul lenes si dintr-o rigla flexibila si-a facut o bratara ca a lui. A tinut neaparat sa o fotografiez.

Suntem in asteptarea lui Mos Craciun si inca in procesul de recumintire dupa vizita de la Iasi. Andrei este tafnos si alintat. Cu greu revenim la drumul cel bun.
Cum metoda cu abtipilduri nu prea mai da roade cam de multisor am recurs la alta metoda. Scriem o scrisoare lui Mos Craciun in care notam si obrazniciile, dar si faptele bune cu doua culori diferite. Daca va fi pe scrisoare mai mult din culoarea obrazniciei Mosul nu va mai aduce la noi acasa cadouri. Aseara dupa ce s-a uitat pe scrisoarea care sta lipita la vedere era cam trist. Avea o fata incruntata ca si cum s-ar chinui sa faca ceva. Cand l-am intrebat ce are mi-a raspuns strangand pumnisorii ca el se straduieste sa fie cuminte in momentul acela. I-am explicat ce inseamna sa fie cuminte si ca nu se face totul pe loc. De fiecare data cand avem o discutie de genul acesta in care ii explic ce se intampla cand face prostii si cat de mult ne intristeaza pe mine si pe tatal lui acest lucru, devine foarte docil si dragastos. Atunci este momentul de giugiuleala dulce :D
Astazi ne-am inceput ziua frumos cu un copilas cumintel.
Va pupam!

5 comentarii:

  1. o sa vezi tu ce copil cuminteva deveni el, iar scrisoarea catre Mos va fi scrisa doar cu culoarea cuminteniei
    va pupam cu mare drag

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma uit la poze si vad un copilut tare cuminte! Sigur ii aduce Moshu' multe, multe cadouri

    RăspundețiȘtergere
  3. imi doresc ca mirajul sarbatorilor sa-l cuprinda si pe odoras si poate,poate se va indura cumintenia sa intre si-n trup'sorul,sufletelul si mintea copilasului!!!!Multumesc ca v-ati gandit sa pune-ti fotografii,mi-au facut bine,da ce zic eu ?!!mi-au facut ffff bine/pupici multi

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce a mai crescut Dei!!! Sper sa ti se termine pasta din pixul cu care notezi obrazniciile sa nu mai ai cu ce scrie! :D Super tare bratara si ingenioasa ideea lui Andrei! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Veronica, eu sper ca vei avea dreptate.
    @Tetris in aproape toate pozele Andrei este un baietel cuminte :))
    @Mama, cu multa placere!
    @Iuli, creste foarte repede si parca uneori as vrea sa se opreasca un pic timpul in loc.
    Asa spera si Andrei :)) Te pupam cu mare drag si ne e dor de tine!

    RăspundețiȘtergere