joi, 19 ianuarie 2012

Am revenit

Ne-am intors de la Tulcea. Dupa toate peripetiile de saptamana  trecuta in legatura cu programarile am reusit sa fac ce trebuia pana la urma. M-a ajutat foarte mult o verisoara de a mea careia ii multumesc nespus. Se pare ca am probleme la inima pentru ca bate prea tare si mi s-a recomandat Egilok, pe care il voi lua o perioada foarte lunga de timp si niste probleme la tiroida. Ieri am facut analize de sange. Voi avea rezultatele saptamana viitoare si atunci lucrurile vor fi mai clare in ce priveste tiroida. Cam asta e. Mi-a fost foarte dor de casa, de blog, de tot. Maine voi pune toate la punct prin casa si imi voi relua indeletnicirile... cel putin asa sper.
Va pup!

9 comentarii:

  1. Ma bucur ca te-ai intors cu bine.
    Sanatate multa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Să treci cu bine peste problemele de sănătate! Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. ai grija de sanatatea ta. e bine ca ai aflat ce e in neregula, dar asteapta si rezultatul de la analize si te decizi dupa aia.
    bafta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine te-ai intors! Eu iti doresc sa ti se rezolve problemele definitiv, repede si nedureros.

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc! Din pacate tratamentul pentru inima va fi pentru o perioada luuuuuunga. Voi mai vedea dupa rezultatele analizelor.

    RăspundețiȘtergere
  6. HM....eu zic multa sanatate...si zic ca tot raul va fi spre bine! Te imbratisez! Nu dispera...e usor de vorbit cand nu esti in situatie , insa am credinta ca tot raul va fi spre bine!
    Pup cu mare drag , Catrinel!

    RăspundețiȘtergere