marți, 31 ianuarie 2012

Aricica si Ursulica


Ei sunt Aricica si Ursulica. Cred ca v-ati prins care este unul si care e celalalt. Pe Ursulica l-am primit cadou de la verisoara mea Iuliana. La inceput mai mult imi era mie simpatic, caci Andrei era prea micut, dar cand s-a facut mai marisor a decis ca este jucaria cu care doarme, careia ii da sa manance si cu care se joaca. Acum doar doarme cu el si sa ma fereasca Sfantul sa il uit pe undeva cand vine ora de culcare. Doar in favoarea ratustelor a renuntat la el cateva nopti. Aricica este cel de-al doilea animalut cu care doarme. L-a primit de Mos Nicolae. A fost dragoste la prima vedere intre tati si Aricica. El l-a ales.


Dimineata dupa ce se trezeste are grija sa ii ia si pe ei in sufragerie la joaca. Pe parcursul zilei ii cam uita, dar cand vine iar ora de culcare ii cauta peste tot. Intr-o zi s-a jucat cu Aricica si a uitat unde l-a pus. A plans si s-a tanguit cat am rascolit toata casa pentru a-l gasi. Cand am dat de el in ascunzatoarea secreta l-a luat in brate si l-a pupat si dragalit. Intotdeauna mi-au placut copilasii care au o jucarioara de suflet pe care o iau peste tot si in secret imi doream ca si Diiutzu sa aiba una. Mama mi-a zis ca eu nu am fost atasata asa de vreun lucru cand eram micuta.

La noi e iarna in toata regula... Toate sunt inghetate si e frig. Bate un vant de te ia cu totul. Ii multumesc lui Dumnezeu ca sunt casnica si nu sunt nevoita sa ies din casa zi de zi. Si asa ma ingrozeste gandul plecarii la doctor.
Am inceput o jacheta pentru mine. Daca o voi termina sau daca imi va iesi nu stiu. Eu sper ca da. Pana acum nu am mai tricotat nimic in afara de fulare si sosete.
Va pup! O zi frumoasa!



8 comentarii:

  1. Oooo , ma bucur sa ii cunosc pe prietenii lui Andruska! :))
    La noi e frig rau , dar zapada...deloc! Mai bine! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca frig rau este peste tot. Pe de o parte ma enervez, dar este totusi miezul iernii asa ca....

      Ștergere
  2. Prieteni molcuti Aricica si Ursulica!
    Si normal ca trebuie cautati si pusi in pat inainte de culcare.:)
    Eu aveam coditele sorei mai mari,:)Teddy avea o paturica cu tot felul de animale,iar Mark are un ursulet in pijama.

    Si eu am pe rol,la tricotat o rochie pentru mine si o bluza pentru Teddy.
    Timp nu prea am.:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor la lucru! Bluza lui Teddy banuiesc ca e cea inspirata din Sims, nu? :D

      Ștergere
  3. Hihihi, si noi avem un arici, dar al nostru are flori in par. E preferatul meu, sta pe spatarul patului, "la betivi" cum le zic eu plusoaselor ce-au scapat de selectia pentru daruit. Le zic asa pentru ca eu tot tmpul le asez dar nu stiu cum, cred ca umbla niste fantome pe la mine prin casa, le gasesc daramate in toate directiile. Ca niste oameni beti. Cred ca nu mai trebuie sa-ti zic ca vreau sa vad jacheta cand o fi gata. Spor la treaba! (Si mult asanatate!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca si noi avem fantome sau jucarii bete ca asa patesc si eu :))
      Eu sper sa ma ambitionez si sa o termin. Iti dai seama ca imediat ce o termin, pe blog o pun.
      Multumesc! Si tie la fel!

      Ștergere
  4. Hehe! Incantata de cunostinta! Pe Ursulica il stiam, Aricica e o noutate! Ce mai gasca pe cinste ai tu acolo! Si noi avem iarna, dar la noi nu e o surpriza. Si vara e inca departe... O zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O adevarata gasca "pufulita"! Cand scriam postarea ma gandeam la carpita lui Cristi. Ti-aduci aminte ca nu dormea fara carpita lui, care era unica si cu o anumita textura?
      Clar nu e os urpriza iarna la voi, dar nici la noi. Au mai fost ierni dintr-astea, dar tot ma cam supara frigul. O zi faina!

      Ștergere