joi, 26 ianuarie 2012

De vreo doua nopti...

...Andrei s-a trezit din ora in ora. A fost nasol tare si mi-a amintit de noptile cand era bebelus. Oare cum am rezistat atunci atata timp?! Nici nu e de mirare ca o luasem razna si nu eram in stare de nimic in afara de a-l ingriji pe el. Insa azi noapte s-a limitat la  a se trezi doar de doua ori. Uraaaa! Cat am fost la mama a dormit cu mine in pat si am facut greseala vreo doua nopti, cand s-a trezit, in loc sa ma duc la el in camera sa il adorm, sa-l primesc in pat langa noi. Cum copiii se obisnuiesc foooarte repede cu ce le convine rezultatul a fost acesta. Isi va reveni el, dar e cam greu.
Trebuia astazi sa merg la doctor, dar cum suntem in cod portocaliu am luat decizia sa merg saptamana viitoare cand poate s-o mai potoli vantul si vremea asta nebuna rau.
Tata ne-a reparat aparatul foto asa ca am liber din nou la facut poze :D Am mai multe proiecte incepute si de abia astept sa termin macar unul sa ma mandresc cu el pe blog. Am inceput sa brodez, caci anul acesta m-am gandit sa incerc ceva nou si la asta m-am oprit.Avand in vedere ca nu am mai incercat acest lucru vreodata am decis sa incep cu etamina si punct cruciulita, caci din punctul meu de vedere este mai simplu. Am vazut ca in revista Lucru de mana foarte folosita este panza Aida, dar pe internet tot ce am gasit mi s-a parut cam scump, mai ales pentru o incepatoare ca mine. Pana voi avea mai multa dexteritate voi lucra cu etamina. Am observat ca ata pe care am folosit-o este prea subtire si au ramas punctulete albe printre cusaturi, asa ca data viitoare va trebui sa folosesc ata in trei sau patru si nu numai in doua. Am reinceput si lucru la un sal, care imi este foarte drag datorita firului cu care il lucrez.De abia astept sa vi-l arat.
Cam asta-i :D
Va pup!

2 comentarii:

  1. Cand vei avea un pic de timp, sa stii ca te asteapta un premiu la mine!

    RăspundețiȘtergere