luni, 30 ianuarie 2012

Frigul...

... ma innebuneste. Pentru voi cei care ma cititi de mult nu este o noutate ca mie nu imi place frigul. Ma stoarce de vlaga, ma enerveaza, ma seaca, ma ....bleacs! Astept cu nerabdare primavara. De fapt... eu astept vara, dar ma multumesc si cu o primavara calda, calduta care sa imi redea buna dispozitie si energia. Ma ingrozeste faptul ca vineri va trebui sa merg la medic pe frigul asta. De ce oare nu putem hiberna ca ursii? Hmmm... Nici asa nu-i bine pentru ca as petrece mai mult de un sfert din viata dormind si cine ar mai croseta, tricota sau coase?
Ce poti face intr-o zi foarte friguroasa, zi de sarbatoare, casnica fiind? Pai...sa stai in fata monitorului haladuind pe internet :D Am gasit o comoara de site. Daca va place sa faceti diverse lucruri si aveti nevoie de inspiratie AICI puteti cauta. Este minunat si plin de idei grozave. Nici cu Pinterest nu mi-e rusine :D Asa ca daca aveti nevoie de inspiratie, de niste idei noi si aveti timp va invit sa trageti cu ochiul pe acolo.
Va pup! O zi frumoasa in continuare!

Un comentariu:

  1. da, bune site-uri, asa e. pe Pinterest mi-am facut si eu cont, dar inca nu mma lasa sa imi salvez chiar orice, nu stiu de ce.

    RăspundețiȘtergere