joi, 12 ianuarie 2012

Nu putem controla totul

Din pacate nu avem control absolut asupra tuturor lucrurilor care ni se intampla. Desi am inceput anul cu diverse planuri mai mici sau mai mari, cel putin deocamdata nu prea le pot duce la indeplinire. Sanatatea mea s-a dovedit un pic cam subreda. Sper ca problemele sa nu fie chiar atat de mari pe cat par si in curand sa intru in ritmul meu normal si sa imi vad de treburile, care imi fac atat de multa placere.
Pentru anul acesta am ales sa ma apuc de ceva nou si anume broderia. Imi place foarte mult si sper in curand sa va pot arata ceva lucrat de mine.
Slava Domnului ca macar baietii sunt in regula, doar Diiutzu este un pic racit, nimic alarmant.
Va pup! Sper din toata inima sa revin foarte curand cu vesti bune!

4 comentarii:

  1. multa sanatate iti doresc! sper sa nu fie nimic grav. ai grija de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sper sa nu fie ceva serios, sa te faci bine si sa ne arati broderiile tale. Multa sanatate, te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Deocamdata exersez broderia cu crucilita.

      Ștergere