vineri, 27 ianuarie 2012

Premiu

De foarte multa vreme nu am mai primit un premiu si o leapsa. Desi, poate sunt copilaresti uneori, mie lepsele imi plac tare mult. Loredana mi-a dat acest premiu:


Multumesc!
Este insotit si de cateva intrebari:
1. Care este rețeta voastră preferată de mâncare postată pe blogul vostru?
Eu pe blog nu prea am postat retete si nici nu am o reteta preferata. Stiu ca prefer legumele si foarte rar mi se face pofta de o mancare cu carne. Pe celalalt blog am postat reteta ciorbei de peste. Dintre mancarurile cu peste aceasta este preferata mea.
2. Care este desertul vostru preferat postat pe blogul vostru?
Am postat mai de mult o reteta , care la momentul respectiv mi s-a parut foarte faina: bilute de cocos. La fel ca si la mancare nuam o reteta preferata. De fapt daca stau si ma gandesc bine... sa zic crema de zahar ars.
3. Ce mancare credeti ca nu ați încerca niciodată să mâncati?
In general sunt cam reticenta la a incerca mancaruri noi. Foarte rar ma incumet sa gust din ceva ce nu am mai mancat. Cred ca viermii si insectele intra la aceasta categorie.
Inca o data multumesc Loredana pentru premiu! Desi este, poate, infantil eu ma bucur foarte mult :D
Va pup!
Seara frumoasa si noapte buna!

2 comentarii: