vineri, 27 ianuarie 2012

Sal crosetat

Sunt foarte bucuroasa ca nu s-a terminat luna ianuarie si eu am reusit sa finalizez unul din lucrurile incepute. Am lucrat cu foarte mare placere la acest sal deoarece firul pe care l-am folosit imi place enorm. A fost dragoste la prima vedere. Este de la Coats- Red heart soft mohair color. Imi place mult, mult de tot si cu urmatoarea ocazie imi voi lua si alte nuante.


Imi plac foarte mult salurile, dar vazute la altii. Eu nu stiu sa le port. Asa patesc si cu palariile. Ador palariile cu boruri largi, dar nu stiu sa le port. Am senzatia de fiecare data ca mi se potrivesc ca nuca in perete. Cred ca pe acesta il voi purta ca pe un fular. De aceea nici nu l-am facut mai mare.
Andrei este foarte incantat pentru ca el mi-a facut fotografia. Se pricepe,nu-i asa?
Va pup!
Loredana nu am uitat de premiul de la tine si promit ca foarte curand voi posta si asta.

13 comentarii:

  1. test. am mai scris un comment, dar nu stiu unde s-a dus.

    RăspundețiȘtergere
  2. of, felicitam in comm care a zburat fotograful - un mare artist. pe scurt, ti-a iesit minunat salul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Eu chiar sunt incantata ca a reusit Andrei sa imi faca poza.

      Ștergere
  3. e foarte frumos, sa-l porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos,ai avut un pic de lucru...spor in continuare...

    RăspundețiȘtergere
  5. E chiar superb! Culorile imi plac la nebunie!
    Fotografului nota 10 cu felicitari!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Fara fotograf chiar nu m-as fi descurcat ;)

      Ștergere
  6. superba ata ai ales. De unde o cumperi?

    RăspundețiȘtergere
  7. Intr-adevar firul este minunat si se lucreaza foarte fain cu el. L-am luat dintr-un mall din Iasi. Nu stiu care dintre ele, dar cred ca la oricare mercerie in care se vand produse de la Coats il puteti gasi. Are mai multe nuante.
    Bine ai venit pe la noi! Te mai asteptam!

    RăspundețiȘtergere
  8. De unde ai început sa lucrezi la el?Vreau sa fac si eu dar nu stiu de unde sa încep.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din centrul laturei mari. E jumatate de granny square. Spor la lucru! :)

      Ștergere