joi, 12 ianuarie 2012

Sunt mai bine

Mi-am mai revenit un pic si astazi am mai reusit sa fac cate ceva. Nu stiu de ce am senzatia, cel putin la noi in oras, ca nu e mare diferenta intre privat si serviciile de la stat. Incerc de vreo doua zile sa imi fac programare sa ma vada si pe mine cineva si ma lovesc de programe afisate pe usi care nu corespund in nici un caz cu programele doctorilor, ma lovesc de situatii in care doctorul poate fi gasit doar dupa ora sase seara. Poate este convenabil pentru cei care lucreaza si locuiesc in oras, dar eu chiar nu am cum sa merg la doctor atat de tarziu pentru ca nu as mai avea posibilitatea sa ma intorc acasa.
Sun sa imi fac programare si cand o intreb pe duduia de la telefon cand il pot gasi pe doctor si imi zice ca nu stie. Cum frate sa nu stii? Imi explica destul de nervoasa ca domnul doctor le comunica de la o zi la alta programul si ca astazi inca nu stie daca vine pentru ca ii va anunta mai tarziu. Buuun. Dar de luni incolo? Aaaaaa...Nu stie ca sunt multe zile pana luni. Pai si cu programul de pe usa cum ramane? Imi zice ca ala cica este informativ... Super tare. Cred ca astora nu le trebuie bani...asa-i? Eu m-as duce la spital sau la medicul de familie si as sta la cozi ca nu asta e baiul, dar la astia daca te duci pe picioarele tale si spui ca vrei doar sa iti faci un control ca simti ca ceva nu-i in regula te iau repede, repejor, "te dau oleaca cu var" si te trimit asa cum ai venit. Am mai patit eu o data asa cand am lesinat si cucoana de acolo a urlat bine de tot la mine, nici nu mai stiu de ce, m-a consultat si mi-a zis ca nu am nimic. M-a trimis acasa.
Inca nu stiu cum voi proceda.
Sper ca nimeni sa nu aiba nevoie de doctori ca mori in drum.

8 comentarii:

  1. Poate ești insărcinată :)
    Îți doresc multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta nu poate fi, dar sa stii ca imi trecuse si asta prin cap la un moment dat. Multumesc!

      Ștergere
  2. Sanatate grabnica!
    Medicii astia:(.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau ca te-ai lovit de o astfel de crunta realitate(inseamna ca eu sunt norocoasa,ca n-am patit)!Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu ai patit asa ceva esti cu adevarat norocoasa. Ma uimeste cu atat mai mult acest comportament mai ales ca este vorba de privat, unde te duci cu banul in mana si ma asteptam sa nu fii la mila lor asa cum se intampla la stat, dar... Asta e.

      Ștergere