vineri, 10 februarie 2012

3 ani

Astazi se fac trei ani de cand am scris primele cuvinte pe blog. La inceput ideea blogului a venit deoarece imi doream sa tin un fel de jurnal al vietii noastre in trei. Intre timp lucrurile s-au schimbat, asa cum si eu am facut-o. Imi place sa cred ca am evoluat. Am invatat lucruri noi si frumoase pe care imi doresc sa le impartasesc cu voi, am cunoscut oameni minunati si am invatat sa ma bucur mai mult de lucrurile din viata mea.
Va multumesc tuturor ca ne cititi si va asigur ca sunt foarte incantata de absolut fiecare comentariu de-al vostru. Sper sa fiti alaturi de noi mult timp de acum incolo.
Va pup!

10 comentarii:

  1. La multi ani!
    Si la cat mai multe bucurii venite din virtual!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani pt blog:)!!Sa-ti dea Dumnezeu sanatate,sa poti posta cat mai multe,si succes in realizari!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Catrinel,

    La multi ani blogului tau!

    Sunt Hana și te invit pe www.blogoteque.ro.
    Blogoteque.ro a apărut din plăcerea de a citi bloguri, din nevoia de a găsi cele mai noi și interesante articole și din dorința de a promova blogosfera feminină românească.
    În această perioadă desfășurăm primul nostru concurs în cadrul căruia trei bloggerițe vor câștiga produse pentru copii marca Disney: http://www.blogoteque.ro/node/52. Vor urma si alte concursuri curand.

    Te așteptăm cu drag să participi la concurs și să iei parte la proiectul nostru.

    Hana
    Blogoteque.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! Si la cat mai multe postari cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  5. La Multi Ani, la toti trei! La cat mai multe idei si povesti minunate!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani si la cat mai multe postari! :)

    RăspundețiȘtergere