marți, 21 februarie 2012

Caciulita

Dupa rochita am facut si o caciulita asortata. Este tocmai buna pentru primavara. Eu am renuntat sa ma gandesc ca iarna nu se sfarseste cand ieri pasarelele ciripeau minunat si soarele stralucea.


Imi plac foarte mult caciulitele pentru fetite cu flori supradimensionate pe o parte. A fost foarte distractiv sa o fac.


Va pup!
PS In caz ca nu stiati pana pe 19 aprilie Picnik Premium este gratuit pentru toata lumea. Asa ca daca vreti sa va editati cateva fotografii intr-un mod usor si fain intrati pe Picnik.
Pupici!

12 comentarii:

  1. Foarte frumoase,si caciulita si rochita,par asa delicate si pufoase...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Chiar sunt delicate si pufoase. Aproape ca mi-e mila sa le impaturesc si umblu cu grija cu ele.

      Ștergere
  2. Ai un premiu la mine pe blog; daca iti face placere si nu l-ai primit deja.
    http://savina-handmade.blogspot.com/2012/02/cute-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Intotdeauna imi fac placere premiile :D Il voi lua cum voi avea timp.

      Ștergere
  3. La fel ca și rochițica, și căciulița e foarte frumoasă! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uau...ce frumoasa e caciulita! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. cat de finuta este! felicitari si la cat mai multe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos!
      Bine ai venit şi te mai aştept pe aici!

      Ștergere