duminică, 26 februarie 2012

Combinatii ciudate

Ieri am curatat pentru mancare doua cepe mititele. M-am intrors cu spatele pentru o clipa si o ceapa a disparut. Ma intrebam daca am luat-o razna si am curatat doar una sau a cazut pe jos. M-am uitat pe ici, pe colo...nimic. Vine Andrei care molfaia un mar curatat de coaja. Ce avea in cealalta mana? Ceapa mea din care musca din cand in cand mai ceva ca din mar.


Nu-i nimic... Si eu mancam mar cu bors de peste desi mama imi zicea ca n-ar fi bun. Uite asa cupilu' musca cand din ceapa, cand din mar. L-am intrebat daca ii place cu adevarat. Mi-a zis ca da; asa ca l-am lasat in boii lui.

 
Dupa ce si-a terminat ceapa a trecut la morcov. Supa la el in burtica era aproape gata :)) Dupa ce am terminat ciorba a mancat-o cu paine si mar.


Numai ce am terminat de facut prajitura Alba ca zapada. Mi-am adus aminte ca am mancat o data la cineva si mi-a placut foarte tare. Am impresia ca am pus cam multa zeama de lamaie si va iesi mai acrisoara fata de ce am mancat eu atunci. Ar fi pacat... Nu stiu ce a fost in capul meu ca am pus atata. Maine cand o voi gusta voi vedea. Cand i-am zis sotului meu ce prajitura vreau sa fac a strambat din nas. La ce gusturi are m-am gandit ca sigur ii va placea. He-he-he! A strambat din nas pentru ca si soacra ii facea si a mancat o data prea multa.
Va pup! Duminica frumoasa!

6 comentarii:

  1. copilul mananca sanatos si se imunizeaza. bravo lui.
    cat despre praji...sa te gandesti si la mine.
    saptamana minunata sa aveti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooo! Ma bucur sa "te vad". De mult nu ai mai trecut pe la noi. Promit ca ma gandesc cand voi gusta si eu din ea. Celorlalti le-a placut, dar eu inca nu am gustat.
      O zi faina iti dorim!

      Ștergere
  2. mananca cu atata pofta de zici ca-i bunaciunea de pe lume!e clar baiatul mamei lui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai mult felul in care musca din ceapa m-a uimit. Te pupam!

      Ștergere
  3. :)sanatate curata!
    Stie copilul ce-i bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i. Daca ii dadeam sa manance ceapa daca ar fi fost racit sigur nu o manca. O zi faina!

      Ștergere