miercuri, 1 februarie 2012

Iarna de la noi

Sotul meu are mult mai mult curaj sa iasa din casa pe o vreme ca aceasta. Eu nefiind nevoita sa imi scot nasul pe afara nici nu o fac.
L-am rugat sa faca niste fotografii pentru ca nu trebuia ratat peisajul acesta.


Stiti deja ca Dunarea trece exact prin fata casei noastre. Cam asta vedem noi in fiecare dimineata cand ne trezim. Este frumos.


Daca vreti sa vedeti fotografiile acestea mai mari va invit sa trageti cu ochiul si pe celalalt blog.


De asta nu reusesc eu sa ajung la Tulcea si iar sunt nevoita sa imi anulez programarea la medic. Ieri nici vaporul nu a mai venit.
Va pup!

4 comentarii:

  1. Frumoase peisaje!
    Sper sa nu ai probleme grave de sanatate!
    O zi excelenta sa ai!
    Corner of heaven

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit! Din punctul meu de vedere nu, dar din punctul de vedere al celorlalti ar trebui sa ma ingrijorez. :D Lumea se sperie cand e vorba de inima si tiroida.
      O zi frumoasa! Te mai astept pe aici!

      Ștergere
  2. Frumoase poze! Cam inghetate, dar asa este peste tot in iarna asta... Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa vezi cum este cand iesi afara si te intampina viscolul de la rusi :D O zi buna!

      Ștergere