luni, 27 februarie 2012

Martisoare

De abia acum realizez ca mai este foarte putin pana la intai martie.Nu am de gand sa cumpar martisoare asa ca voi confectiona cateva. Si asa nu sunt foarte multe cele carora le voi da. M-am gandit ca daca anul acesta am incercat pentru prima data broderia si martisoarele, pe care le voi face sa fie brodate.


Eu cred ca martisorul trebuie sa ramana un simbol si ca nu trebuie inlocuit de cadouri scumpe sau de lucruri de genul acesta. Mai de facut cateva si pe parcurs vi le voi arata.
Va pup!
O saptamana minunata va doresc!

8 comentarii:

  1. sunt superbe!!!!!!bratarica de din aia n-ai incercat?sunt absolut superbe brataricile...sau asa mi se pare mie?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! N-am incercat bratari dintr-acelea, dar ar fi o idee foarte buna, numai ca acum nu am fir rosu si alb. Poate pentru la anul.

      Ștergere
  2. Frumoase si delicate ! un adevarat "martisor" : simbolul primaverii ! spor la celelalte si nu uita : vrem sa le vedem si noi ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar sunt gingase!Ideea e super!
    Spor la lucru ca martie bate la usa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Acum, dimineata cand beam cafeaua mi-am dat seama ca maine este intai martie.

      Ștergere