miercuri, 15 februarie 2012

Ne-am plimbat prin zapada

Desi iarna s-a instalat de mult timp la noi, nu am avut parte de zapada. Ieri pentru prima data in aceasta iarna l-am putut plimba pe Andrei cu sania.A nins frumos si nici vantul nu a batut cu foarte multa putere asa ca ne-am scos nasucurile din casa si ne-am jucat pe afara. Mi-a parut rau ca neaua era prea inghetata si nu am putut face un om de zapada. Andrei si-a gasit alte ocupatii cat am pregatit saniuta. Chiar daca totul este inghetat pescuitul tot nu l-a uitat.


Nu am facut foarte multe fotografii pentru ca de frig aparatul nostru s-a blocat. Pe sanie nu l-am pozat, dar nu am pierdut ocazia sa ii fac o poza cu Dunarea inghetata.


Daca vreti sa vedeti mai multe fotografii cu Dunarea ninsa va poftesc sa trageti cu ochiul pe celelalt blog . Este uitmitor cum s-a schimbat peisajul de cand a inceput frigul acesta.
Poate avem destul noroc si vantul ne va lasa si astazi sa mergem la plimbare.
Va pup! Sa aveti o zi minunata!

2 comentarii:

  1. Soricelul tau seamana mai degraba cu un pinguin albastru.:)Ati prins peste?
    Ati facut copca?
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ooo nu! Cine poate face copca in gheata asta? O zi frumoasa!

      Ștergere