miercuri, 22 februarie 2012

Premiu

De cand s-a nascut Andrei nu am mai avut o noapte dormita cap coada. In ultima perioada nu a mai fost chiar atat de greu deoarece se trezea mai rar decat atunci cand era bebelus, dar totusi oboseala ma musca. Stiti ce este mai frustrant decat sa te trezesti in fiecare noapte de cel putin doua ori? Copilul sa fie la a doua noapte de somn complet fara treziri si sa ai insomnie. Dap! In loc sa pot profita de noaptea asta, eu de la vreo unu si jumatate nu am mai putut dormi. Am capul cat o banita. Tot ce pot spera este ca Diutzu sa-si pastreze obiceiul.

Intr-o dimineata ca asta un premiu e binevenit nu-i asa? AlinaS  mi l-a acordat. Multumesc!

Este insotit si de cateva intrebari:
1. Produsul de machiaj favorit:
Nu prea ma machiez eu, dar imi place foarte mult fardul de pleoape negru mat si rimelul. Daca trebuia sa dau numele producatorului.... nu stiu.
2. Trendul favorit 2011:
Spre deosebire de alti ani incaltarile din 2011 mi-au placut in mod deosebit... in afara cizmelor de vara dantelate, pe care le purtau parca prea multe fete :D
3. Desertul favorit:
Crema de zahar ars mi-a venit in minte acum. Mie imi plac dulciurile oricum.
4. Culoare favorita:
Imi place sa ma imbrac in negru, dar culoarea preferata este cea a lavandei.
5. Prenumele meu:
Ioana-Catrinel
6. Ultima melodie ascultata:
Noir Désir - Le Vent Nous Portera
7. Pisici sau caini?
Pisicile sunt doar cu o sutime in fata cainilor.
8. Spune ceva despre tine care nu ai mai spus nimanui pe blog:
Habar n-am... Ce era de spus, am spus.

Dupa o noapte ca asta imi permit sa fiu egoista si sa pastrez premiul pentru mine, mai ales ca persoanele ce le-as avea in minte pentru a le cadorisi nu sunt fanele premiilor care circula din blog in blog.
Totusi Loredana daca iti place esti invitata mea caci am observat ca si tu accepti cu placere premiile acetea.
Va pup!

3 comentarii:

  1. felicitari!!!!iar despre prob.cu insomnia,da-mi voie sa nu comentez,eh,mde...e de-ajuns!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Parca am un deja-vu si la treziri de n ori pe noapte si la insomnie pentru ca doarme ;)); dar a crescut, are 3 ani si doarme toata noaptea foarte bine (de Edi e vorba ca Denissa ... ea a dormit din prima zi cum am ajuns acasa toata noaptea), eu am ramas cu agitatia, uneori tot mai am insomnii. Ma bucur foarte mult ca te-a mai destins premiul. Imi place mult blogul tau si ceea ce impartasesti cu noi cititorii/vizitatorii.
    Sa aveti un weekend frumos si linistit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti o norocoasa. Andrei in mai va face 4 ani si tot se trezeste noaptea. Ma bucur foarte mult ca iti place blogul. O zi frumoasa!

      Ștergere