vineri, 24 februarie 2012

Primavara

Eu simt ca vine primavara de cand zilele trecute am auzit pasarelele ciripind vesele la prima aparitie a soarelui. De atunci ciripesc in fiecare dimineata. Sotul meu m-a contrazis. Eu nu l-am lasat. Daca mie mi-a intrat in cap ca primavara se simte aproape, asa este si imi place mult acest gand :)) Deja am inceput sa ma gandesc la flori si la gradinuca.


Andrei anul acesta m-a ajutat sa seman cateva seminte. Este o activitate foarte faina pentru mamici si copii. In fiecare dimineata ma pune sa ud viitoarele plantute si urmareste cu ochi ageri daca a rasarit ceva. Am pus margarete si flori de nu ma uita. Le-am semanat acum trei zile si deja a rasarit cate ceva pe ici colo. Sunt sigura ca le va merge bine avand in vedere ca sunt puse de manute dulci si indemanatice.
Margaretele se afla printre florile mele preferate. Intotdeauna mi le-am dorit in gradina. Arata foarte frumos si in vaza si rezista mult. Imi aduc aminte ca nana mea la Sf. Gheorghe avea margarete exact langa poarta. Erau asa de frumoase!
Am citit undeva ca in primul an cand le semeni nu fac flori, dar daca le semeni in casa si le scoti in primavara ar face. Voi vedea ce si cum. Eu sper din toata inima ca in aceasta vara ma voi bucura de ele.



Am mai incercat acum vreo doi ani sa pun, dar cand am fost plecati vecina mea (care a vrut sa imi faca un bine) le-a confundat cu buruienile si mi le-a smuls pe toate.
In general prefer sa fac rasaduri in casa. Cand am semanat afara a venit mata si a sapat pe acolo si a iesit un talmes-balmes. In plus rasar prea dese si mie mi-e mila sa le raresc asa ca sfarsesc prin a avea flori pipernicite si ingramadite. Fiind deja marisoare cand le scot pot plivi fara grija pentru ca nu le mai confund cu buruienile. Pot alege locul exact unde sa creasca fara sa am surprize ca imi ies pe unde ma astept mai putin. Am gradina FOARTE mica si pentru a avea mai multe feluri de flori trebuie sa le aleg bine locul. 

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu