miercuri, 1 februarie 2012

Ratele noastre

Va mai aduceti aminte ca Andrei a primit anul trecut de ziua lui o pereche de rate? Cand le-am primit aveau doar... cateva ore. Acum sunt mari.
Din pacate ratoiul, nu stiu din ce motive, s-a imbolnavit si a murit. Ca sa nu ii simta Andrei lipsa l-am inlocuit cu unul de la vecinul de peste Dunare. Este foarte frumos. Are capul verde si seamana cu unul salbatic.


De obicei tata le da apa si mancare. Astazi a avut foarte multa treaba de dimineata si a trebuit sa fac eu acest lucru. Daca tot am iesit nu m-am putut abtine sa nu le fac niste poze si sa vi le arat.


Sunt mari si frumoase. Am eu asa o presimtire ca ratele astea ale noastre vor muri de batranete, chiar daca nici oua nu vor face ;)


Dintre noi toti se pare ca sotul este cel mai atasat de ele. .
Sunt chiar sub geamul nostru de la sufragerie. In fiecare zi ma bucur cand le vad cum merg prin curte. Din cauza ca au tot timpul de mancare vin pitigoi cu zecile si le fura porumbul. Sunt asa de frumosi! Au pieptul galben si sunt tare hotomani. Din pacate nu stau la pozat desi eu i-am tot urmarit si am incercat sa ma misc cat mai discret.
Se pare ca am inceput luna aceasta in tromba in ce priveste postarile pe blog :))). Pacat ca celelalte nu merg la fel de usor si de la sine. In rest trebuie sa cam trag de mine sa reusesc sa fac ceva. Nimic nu-i cum trebuie, dar le scoatem noi la liman.
Va pupam! O zi frumoasa!

11 comentarii:

  1. Chiar ca sunt faine si tare dolofane! :)
    Cat despre iarna voastra...chiar e iarna la voi...dar si cand o venii vara voastra...eeee? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dolofane...grasane. Merg pe varza, nu-i asa? :))))
      Vine si vara noastra frumoasa acusi.

      Ștergere
  2. Și mie îmi plac tare mult rățuștele, sunt așa de scumpe! Griji nu ai de ce să-ți faci pentru că rațele nu fac ouă toată perioada anului, park văd la primăvară ouă de rățușcă pe blog:)
    Dacă tu mai reușești ceva, mie mi-e rău toată ziua, nu am chef de nimik, singura încurajare este cea pe care mi-a sugerat-o o colegă , peste 7-8 luni vei naște un copil sănătos și o să uiți de perioada asta grea. Sper să suport toate pentru un bebe ,și să mă bucur așa cum te bucuri tu de băiețelul tău drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca nu fac oua toata perioada anului.
      Felicitari Magda! O sa treaca si raul asta.Timpul trece repede si te vei bucura din plin. Asa mi-a fost si mie cand eram insarcinata. Trece. Menajeaza-te, ai grija de tine si treburile mai lasa-le ca vei avea cand sa le faci. Sarcina usoara!

      Ștergere
  3. Ce simpatice suuuunt ratustele tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ti-am facut pofta sa cresti si tu vreo doua? :)) Pupici!

      Ștergere
  4. Aveti o rata si-un ratoi.:)
    Poate la primavara va veti mari "familia",daca ratusca face oua.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa s-au nimerit.:) Eu sper sa faca oua caci imi plac foarte mult si in plus sunt absolut sigura ca fripturica de rata nu vom manca :)) Nu cred ca vom mari familia, dar cine stie? Poate sotul se hotaraste sa devina pe langa multe altele si crescator de rate :)))

    RăspundețiȘtergere