sâmbătă, 11 februarie 2012

Saculeti cu levantica

Anul acesta mi-am propus sa incerc broderia. Cum este prima data cand incerc si altceva decat punctul cruciulita nu m-am apucat de un proiect mare. Imi place foarte mult tot ce este legat de levantica asa ca m-am gandit sa fac cativa saculeti aromatici cu lavanda de la mine din gradina.
L-am terminat pe primul ieri.


 Fiti ingaduitori caci este pentru prima data cand fac asta. :D Banuiesc ca urmatoarele incercari vor fi mai reusite sau cel putin asa sper. La fiecare cusatura noua vad cate o mica diferenta si acest lucru nu poate decat sa ma bucure.
M-am gandit ca de 8 martie alaturi de fiecare felicitare sa pun si cate un saculet aromatic brodat de mine. Ce ziceti?
Va pup!

23 de comentarii:

  1. Mie îmi place f mult! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare gindim telepatic ? si eu ma joc cu levantica....da' altfel ;)
    Saculetul arata minunat!si ideea de a-l alatura simbolic de 8 Martie e foarte frumoasa! pune si putina danteluta pe el, si-o sa fie romantic de-a binelea ;).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai facut curioasa:D Cum altfel?
      M-am gandit la dantela, dar fiind prima incercare eram nerabdatoare sa vad ce iese, sa o pozez si sa o pun pe blog.

      Ștergere
  3. ce bine arata! si e o idee foarte buna sa-l oferi de 8 martie! succes pe mai departe si multa inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit!
      Multumesc! Te mai astept pe la noi :)

      Ștergere
  4. Superb,imi place tot ce e legat de lavanda...Cred ca orcine s-ar bucura sa primeasca asa un saculet de 8 martie!!spor in continuare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Mi-ati dat curaj si acum chiar sunt mai hotarata sa pun cate un saculet langa fiecare felicitare.

      Ștergere
  5. E superb saculetul tau. As planta si eu lavanda la mine in nanogradina. Oare se gasesc pliculete cu seminte pe la supermarketuri? Intreb si eu... poate stii. Spor la treaba in continuare, ca faci treaba buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!In supermarketuri nu stiu, dar eu am luat un pliculet de pe www.seminte.de Banuiesc ca se gasesc si in alta parte. Am auzit ca se prind mai greu din seminte. Eu am reusit :) Inainte de plantare se baga cateva ore in frigider si se seamana la caldura intr-o glastra. Eu daca imi aduc aminte bine le-am pus cam in perioada aceasta si le-am mutat in primavara, cand era cald, in gradina. Primul an nu infloreste. Durata de viata este circa 10 ani. Pe de alta parte daca ai mai multicica rabdare pana in primavara si imi reamintesti iti trimit eu o bucatica dintr-o tufa de la mine din gradina.

      Ștergere
  6. Arata minunat saculetul tau btadat cu levantica, Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb saculetul! Imi place foarte tare cum ti-a iesit. Si culorile sunt asa de frumoase! Clar ca oricine s-ar bucura sa primeasca asa ceva! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Stai sa le vezi si pe urmatoarele. Mie mi se pare ca am mana mai sigura si imi ies mai frumoase.O zi faina si tie!

      Ștergere
  8. Oooooo , ce frumos arata! La cat e de fain , eu as tine cu totul altceva in el si l-am cara dupa mine in poseta , asa cum proceez cu portfardul de la tine , inca de cand l-am primit....in afara de faptul ca nu dorm cu el...e in geanta si peste tot unde merg , cu mine... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta nu poate decat sa ma bucure foarte, foarte mult :D Abia astept sa vina primavara.

      Ștergere
  9. Acela e un saculet brodat manual?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este un săculeţ brodat de mine. Este prima mea broderie şi de aceea este un pic stângaci.

      Ștergere
  10. Nu va suparati nu am spus nimic peiorativ, doar ma mir

    RăspundețiȘtergere
  11. Dak da, vreau sa vizualizez si eu comentariul publicat de mine. Nu o fac din rautate. eu ma ocup cu asa ceva si vreau sa stiu cum ati reusit. Dak pretul imi convine facem o relatie de afacre.
    Oricum felicitari pentru sirguinta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Comentariul nu a apărut pentru că am ales să moderez comentariile la postările mai vechi. Am făcut acest lucru pentru că se întâmplă să fie comentarii la postări foarte vechi şi eu să le descopăr târziu şi astfel rămân fără răspuns.

      Ștergere
  12. Citind mai atent comentariile, Catrinel am obs ca te ocupi si cu obitinerea de plante de lavanda. Dak esti interesata am de vinzare
    Toate cele bune si salutari la toti corespondentii de pe blog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am o singură tufă de lavandă la mine în grădină şi îmi ajunge pentru ce o mai folosesc eu. Mulţumesc oricum pentru ofertă!

      Ștergere