marți, 7 februarie 2012

Un fel de... premiu

Am primit de la Handnadeina acest premiu. M-am bucurat foarte mult sa ma aflu in topul blogurilor pe care ea le urmareste. Multumesc!

Liebster Blog Award urmărește promovarea blogurilor cu mai putin de 200 de ”urmăritori”, arătându-le autorilor că munca lor este apreciată.

Pentru a accepta acest premiu trebuie sa:
1. Scriu despre premiu pe blog
2. Mentionez de la cine l-am primit si sa pun un link catre respectiva persoana
3. Ofer la randul meu premiul altor 5 bloggeri cu mai putin de 200 de urmaritori, in semn de apreciere pentru ceea ce fac
4. Las un comentariu celor 5 bloggeri nominalizati prin care ii anunt despre premiu.



Blogurile, pe care le urmaresc eu cu placere si au mai putin de 200 de "urmaritori" sunt:

...tiktakro...
Fotografii in fiecare zi
Hand made
Un ingeras de fata
DE TOATE


6 comentarii:

  1. Felicitari pentru premiu! Sa-ti fie de bine!
    Esti o draguta ca te-ai gandit si la noi! Sa ai o saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru premiu!
    O zi excelenta sa ai!
    Corner of heaven

    RăspundețiȘtergere
  3. Catrinel, mai pune o data linkul de la Fotografii in fiecare zi, ca nu merge daca dai clik pe el. O zi calduroasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere