miercuri, 22 februarie 2012

We did it! Wednesday

I-am facut lui Andrei o caciulita crosetata cu urechi de ursulet.
I made to Andrew a crocheted hat with bear ears.


A fost atat  de incantat de ea ca a colaborat si la facut fotografii si de ieri nu vrea sa si-o mai dea jos. Cu greu l-am convins ca la culcare sa renunte la ea.
He was so excited by it that he let me take pictures. Yesterday he refused to take it off. When he went to bed hardly gave up at the hat.


Daca vreti sa vedeti si alte lucruri interesante sau poate chiar sa participati la "We did it! Wednesday" faceti o vizita AICI.
If you want to see other interesting things or maybe even participate to "We did it! Wednesday" make a visit here.



14 comentarii:

  1. oooo,sufletul meu de frumusete rara!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa caciulita,daca sta asa cuminte la pozat cand ii faci ceva,atunci trebuie sa-i mai faci si alte lucrusoare:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-am mirat ca a stat atat de cuminte. De obicei nu are rabdare. Ii mai fac din cand in cand cate ceva.

      Ștergere
  3. Parca e un ursulet adevara!
    Cum sa nu il incante asemenea caciulita!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos!S-o poarte sanatos!Eu as fi vrut una "Minnie" pentru fata mea,dar nu stiu sa crosetez...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut caciulite dintr-alea si ma gandeam sa incerc pentru ca sunt tare frumusele. Multumim!

      Ștergere
  5. Cel mai frumos ursuleto--soricel ever!
    Catrinelule, pot avea adresa ta fara intrebarea "de ce?"? Mesaj pe blogul meu, pls, promit ca nu-l public.

    RăspundețiȘtergere
  6. E "mortal" ursulica :)) !! si are o fata atit de blinda si de dulce...o fi un ursulet de-al nostru, carpatin ? ;) dar unde am mai vazut eu , oare, urs sa manince ceapa ? :))
    Minunate sunt clipele acestea , Catrinel....profita la maxim de ele ! ca una-doua te pomenesti ca ursulica a crescut si umbla dupa fete ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e singurul ursulet carpatin din Delta Dunarii :D
      Incerc sa profit cat mai mult pentru ca intr-adevar cresc foarte repede. Nici nu stiu cand a trecut de la bebelus la copilut nazdravan.
      O zi frumoasa!

      Ștergere