joi, 8 martie 2012

8 martie

Pentru toate femeile astazi este o zi speciala si nu trebuie sa treaca neobservata.
Va urez tuturor la multi ani, multa sanatate, o primavara frumoasa si plina de flori si zambete!
Un la multi ani special tuturor bloggeritelor pe care le urmaresc cu mare drag si tuturor celor care ne viziteaza blogul si ne citesc!
La multi ani Angi, Ana-Maria, Laura, Anca, Veronica, Irina, Adriana, ...tiktakro..., Irina-handmadeina, Cristina, Adinuca ! Daca am uitat pe cineva va rog sa ma iertati pentru ca eu oricum ma gandesc cu drag la voi toate si fiecare vizita si comentariu de-al vostru reprezinta o mare bucurie pentru mine.

La multi ani mama! La multi ani Iuliana! Sa aveti parte numai de bucurii si impliniri!
Un la multi ani foarte special pentru matusa mea Daria deoarece astazi este si ziua ei de nastere!

Daca va intrebati cum m-au serbat baietii mei sa stiti ca ei nu simt foarte tare aerul sarbatoresc din aceasta zi :D Pe Andrei l-a trimis tatal lui sa imi zica la multi ani si el a zis ca astazi nu este ziua mea pentru ca nu este nici un tort. Eu oricum stiu ca ei ma iubesc foarte tare si am inteles de mult ca sunt o femeie foarte norocoasa cu un sot minunat si un copil dulce si bun.
Va pup!

22 de comentarii:

  1. Multumesc pentru urari, Catrinel! Numai bine si tie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult. La multi ani si tie draga mea! Sa fii fericita cu 2 barbati in casa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim!Deasemeni iti doresc o primavara plina de bucurii si impliniri!!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc mult!aceleasi urari din toata inima mea,te iubesc cu toata fiinta mea din tot sufletul meu !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani!
    Sa fii iubita si alintata de cei doi bravi baieti astazi si in toate zilele ce vor urma@

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Eu de bravii mei baieti si tu de printesele tale minunate!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Multumesc! La fel. Ma bucur ca mai treci pe aici :)

      Ștergere
  7. la multi ani si de la mine!. Ce daca nu ai tort ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Promit ca data viitoare voi incerca sa am si tort :))

      Ștergere
  8. La Multi Ani linga familia ta frumoasa !
    T.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc mult pentru urari! La Multi Ani si tie! Poate la anul vei fi mai pregatita si vei avea si tort...ca doar Andrei are dreptate! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere! Multumesc! Promit ca ma voi stradui data viitoare. Pupici!

      Ștergere
  10. Cu o mica intarziere , LA MULTI ANI si tie , Catrinel , sa ai parte de multa sanatate si fericire!
    Multumesc de urare ! :)
    Va imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Cu multa placere!
      Si noi te imbratisam si te pupam!

      Ștergere
  11. multumesc tare mult!La multi ani si tie, si sa fii sanatoasa si fericita!

    RăspundețiȘtergere