duminică, 11 martie 2012

Caciulita

Dintre toate lucrurile pe care am incercat sa le crosetez cele pentru copilasi imi place sa le fac cel mai mult. Am crosetat ieri o caciulita pentru o bebelusa frumusica, care face un anisor.


Singura emotie pe care o am este daca ii va veni. Daca stiam ca ma voi apuca de crosetat lucrusoare pentru copiluti as fi pastrat cate o monstra din hainutele lui Andrei de-a lungul timpului ca sa imi dau seama mai bine de marimi. Am luat eu de pe net un tabel cu marimi, dar tot am emotii. Sper ca mamicutei ii va placea caciulita.
Am avut dubii mari daca sa adaug negru sau nu, fiind vorba de o fetita mica, dar dupa ce am cutreierat internetul mi-am dat seama ca nu e nepotrivit. Am vazut o bascuta in totalitate neagra cu o panglica roz care mi-a placut foarte mult si o voi incerca si eu.
O duminica frumoasa va doresc! Va pup!

9 comentarii:

  1. E foarte frumoasa,si imi place mult si contrastul dinte mov si negru...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce coincidenta, ai postat lucrusoarele astea (minunate) crosetate exact cand vorbeam eu cu fetele ca mi-ar fi dor sa mai crosetez si eu ceva (vazusem pe un blog ca a aparut o revista pentru incepatori). Sa speram ca o mai gasesc si eu la chiosc, ca asa de capul meu nu ma incumet sa crosetez, ca n-am mai facut-o din copilarie. Spor la migalit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur o vei gasi. Mie mi-a luat-o soacra mea. M-a incantat ca are o croseta si doua gheme. A gasit-o la chioscul de ziare fara probleme desi a aparut de ceva vreme. Inca nu am vazut-o ca trebuie sa mi-o trimita. Eu cand m-am apucat de crosetat nu stiam decat sa fac lantisor, dar cu ajutorul internetului dupa ce am invatat sa citesc schemele totul a mers ca pe roate. Daca ai rabdare si un pic de ambitie reusesti.
      Multumesc! Duminica frumoasa!

      Ștergere
  3. Eu cu rabdarea stau cam prost, nu stiu daca ai observat. Hihihi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba nu cred deloc! Sa faci atatea bilute de aceeasi marime din argila si apoi sa le pictezi pe fiecare in parte mi se pare o munca care necesita multa rabdare. Eu nu as fi in stare. Numai cand ma gandesc la fluturasii martisor... Asa ca daca iti place ideea de a croseta sunt sigura ca te vei descurca. Nu ca oi fi eu mare experta, dar daca ai vreo intrebare te pot ajuta :D Pupici!

      Ștergere
  4. ...ce draguta e caciulita !!!Draga Catrinel ai putea sa-mi spui unde gasesc schema pentru asa caciulita.Mi-as dori si eu sa crosetez una...Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit! Multumesc! Schema nu am pentru ca am lucrat dupa o caciulita primita cadou de Andrei de la o doamna de pe forumul Lucru de mana. Voi incerca mai tarziu, cand voi avea ceva mai mult timp sa desenez schema si sa o pun pe blog alaturi de explicatii. O zi frumoasa!

      Ștergere