joi, 29 martie 2012

Ce se intampla?!

În ultima perioadă am senzaţia că cineva îşi bate rău de tot joc de mine. Nu ştiu cât mai ţine nebunia asta, dar sper să se termine o data căci deja mă lasă puterile. Am obosit şi simt că nu prea reuşesc să mai fac faţă. De când m-am îmbolnăvit tot o dau din una în alta.
Mie primăvara nu îmi place deloc pentru că aduce cu ea astenia, cere mă afectează din plin. Deşi îmi planificasem să mă apuc de curăţenia de primăvară nu am reuşit să fac absolut nimic. Am fost fără nici un pic de vlagă, mereu obosită, cu fundul în sus şi cu multe nopţi nedormite ba din cauza insomniilor, ba că Andrei nu dormea bine şi tot aşa. Nu am mai făcut absolut nimic. Dacă aş fi putut aş fi zăcut într-un colţ fără să fac nimic. Nici de lucrurile care îmi plăceau nu am putut să mă ocup. Ieri toate astea au atins apogeul. De cu seară Andrei s-a plâns că îl doare burtica. S-a foit toată noaptea şi ziua iar s-a plâns din cauza asta. Plângând a adormit la prânz. Nici nu mai ştiu când a făcut asta ultima data. În cap mi s-a dat alarma căci era clar că ceva nu e în regulă. Aşa a şi fost căci mai târziu a făcut febră. Am rezolvat noi cu febra, dar tot molicel era. A stat toată ziua cuminţel pe canapea la desene animate.
Spre seara am hotărât să le prăjesc băieţilor nişte piept de pui cu fulgi de porumb. A pocnit o bucăţică de carne şi a sărit ulei în toată bucătăria. De ar fi fost numai asta....dar a sărit ulei încins pe toată faţa mea şi pe mâna. Pe faţă nu am păţit nimic, dar mâna mă ustură şi acum îngrozitor. Mi-am pus comprese cu apă rece, dar nu m-au ajutat. Toată noaptea am dormit cu mâna pe o bucată de carne congelată; o adevărată plăcere. Închipuiţi-vă cum este să dormi doar într-o singură poziţie cu mâna îngheţată şi din când în când, exact când adormi, să te trezească cupilul căci nici el nu era într-o formă excelentă. Nu mai zic că aseară chiar dacă eram friptă mă bucuram că Diiuţu e mai bine şi a mâncat bine şi la nici 10 minute puiuţul a vomitat tot pe mijlocul covorului.
Acum văd că iar e cam moale şi s-a culcuşit pe canapea sub păturica lui pufulită.
Mă frige mâna, sunt obosită şi foarte ameţită, am senzaţia că calc pe baloane, am început iar să tuşesc şi am o groază de treabă. Viaţa este frumoasă, nu?!

Ştiu sigur că nu asta vă doriţi să citiţi pe blogul meu şi îmi pare tare rău că nu m-am putut abţine să nu povestesc. Simt că o iau razna şi aveam nevoie să împărtăşesc toate astea cu cineva. Sper să nu mai ţină mult pentru că sincer îmi doresc să revin la lucrurile pe care le iubesc şi să mă reechilibrez.
Vă pup! Vă doresc o zi minunată!

24 de comentarii:

  1. ...o,da,viata chiar e frumoasa!!!Acuma treci prin aceste episoade total aiurea dar absolut total aiurea,sunt mici sacaieli care te termina,dar inteligenta cu care le vei gestiona iti vor arata apoi cat e de frumoasa viata!Vei vedea atunci cu cata pofta vei savura miculutele placeri,banalele bucurii.Te rog sa a-i rabdare cu tine si cu cei doi baieti si cat de curand se va termina toata aceasta nebunie.Te iubesc,am incredere ,mare incredere in tot ce afirm acuma si vei vedea ca n-am exagerat cu nimic!Cand tu te simti ca naiba stiu ca-i aiurea sa-ti spuna cineva ca vai ce bine va fi dar vei vedea ca asa va fi!pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt conştientă de tot ce zici, dar ştii cum este. În momentele astea ai impresia că nu se mai termină o data. Sunt sigură că în curând toate vor trece. Te pup!

      Ștergere
  2. Catrinelule, chiar îți simțeam lipsa, am văzut eu că ai lipsit cam mult... Îmi pare rău de tot ce ai pățit, nu știu dacă te consolează cu ceva, dar să știi că nici eu nu am chef de muncă. Da, exact acum cănd văd toate gospodinele atârnate de ferești (spălând geamuri adică) eu nu am nici cel mai mic chef de curățenie. Aș sta toată ziua la soare, prin oraș, prin parcuri cu fetele. Acum vreo câteva zile eram chiar nervoasă din cauza asta, că-mi dau sema că sunt multe de făcut și nu o să termin în timp uitl. Acuma m-am liniștit, probabil n-o sa-mi fie casa lună de Paște, așa si? Sau poate că după căteva zile de relaxare o să devin un fel de Speedy Gonzales și în trei zile o să termin ce aș fi terminat acum în 10. O să vedem.
    Știu că nu sunt medic sau ceva pe-aproape dar poate ti-ar prinde bine niște vitamine. La mine dă întotdeuna rezultate, primăvara când mă apucă astenia. Eu te aștept să apari pe aici cu "meștererile" tale. Apropo,am cumpărat și nr. 2 din revista pe care am vazut-o la tine, dar știi cine a avut mai mult timp de studiat? Pufoasa. E o harnică, ce mai, a învățat să facă lănțic și a facut brațărici cu mărgele pentru toate prietenele ei. Hai, fiți cuminți și faceți-vă bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ştii că într-un fel mă consolează să ştiu că nu sunt singura care are starea asta. La un moment dat chiar îmi puneam problema că am devenit foarte leneşă. Bine că soţul încă mai are răbdare :) Totuşi sper ca de luni să îmi revin măcar un pic şi să mă apuc de treaba.
      Am luat şi vitamine, dar senzaţia mea îi că nu s-a schimbat mare lucru. Continui să mănânc fructe şi legume proaspete pe cât posibil.
      Mă bucur că pe Pufoasa a prins-o microbul. Să caute pe youtube filmuleţe că sunt foarte multe şi foarte explicite.
      Te pup!

      Ștergere
  3. Catrinel, tu stii bine ca am trecut si eu prin ceva similar. Daca atunci mi-ar fi spus cineva orice care sa sune a sfat mobilizator, nu stiu cata putere as fi avut sa-l cred. Asa am aflat eu ca da, sprijinul celor din jur te ajuta sa nu te prabusesti la fiecare moment. Ajuta si sa scrii despre asta, ajuta si sa te plangi cuiva, important este sa exteriorizezi. Puterea de a rezista pana la capat (caci exista si un final al acestei perioade nefaste) este doar in tine. Zi de zi, in fata problemelor, spune-ti ca vor trece si ca pana atunci trebuie sa te inarmezi cu rabdare si sa-ti dramuiesti puterile. Evita sa le analizezi, ia doar act de ele si alunga-le in spate, unde le e locul.
    Iti tin pumnii! Sanatate multa baietelului si tie si multa putere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru susţinere! Vor trece toate, numai că eu acum sunt un pic mai obosită decât de obicei, s-au adunat mai multe deodata şi am impresia că sunt depăşită un pic de situaţie. În mod cert vor trece toate şi va fi din nou bine, dar momentan îmi este cam dificil.
      Mulţumesc mult!

      Ștergere
  4. Imi pare rau ca treceti prin asemenea momente. La venirea primaverii e indicat un set de analize in urma carora se vad carentele cu care organismul iese din iarna. La noi copiii ies tot timpul bine la acest capitol si asta zic eu datorita imunostimulatoarelor, naturale (siropuri, ceaiuri) ce le mai dau eu pentru prevenirea virozelor, dar si in timpul acestora; in schimb noi adultii de fiecare data avem lipsa de magneziu si calciu. Urmeaza o cura cu acestea doua si vei vedea ca te vei simti mai bine.
    In legatura cu arsura ... iti las un link ajutator http://savollinne-handmade.blogspot.com/2011/11/arsurile-si-primul-ajutor.html; am scris despre asta dupa o experienta, neplacuta, prin care am trecut.
    Pe Andrei ar fi indicat sa-l treci pe un regim usor si daca zici ca a varsat sa-i administrezi saruri de rehidratare,lichide, baute cu inghitituri mici. Iti las un link util dupa care ma ghidez eu in momente din astea sa vad pana unde merge interventia mea si unde e musai de mers la medic http://www.sfatulmedicului.ro/Colici-si-alte-tulburari-digestive-la-copii/starile-de-greata-si-de-voma-la-copil_199. Nu ar fi rau nici o analiza a scaunului, inainte de administrarea vreunui tratament; asta a devenit regula pentru mine, dupa ce Edi al meu pe la 2 ani a avut strari de greata si diaree vreo 3 zile, am administrat saruri din primele momente, am trecut pe regim alimentar, lichide inghitituri mici dar per zi cantitate destul de mare, nu a iesit nimic la analize si a trecut asa in 3-4 zile. Nici medicul nu stia ce sa faca, cu analizele in fata vazand ca toate erau negative.
    Scuza-ma daca interventia mea pare deplasata; m-am gandit ca poate iti e de ajutor.
    Sanatate si aveti grija de voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A coincis venirea primăverii cu îmbolnăvirea mea şi mi-am făcut analizele, care au ieşit ok.
      Foarte utile sfaturile legate de arsură. Îmi pare rău că nu am ştiut aseară despre miere. Deocamdata funcţionează compresele reci şi parca usturimea nu mai este atât de intensă şi nici nu se mai instalează atât de rapid după ce iau compresa de pe zona accidentată.
      Andrei îşi revine. Îl las să mănânce în ritmul lui şi cam ce vrea el. Deocamdată a mâncat fructe.
      Îţi mulţumesc pentru toate sfaturile!
      Multă sănătate şi ţie!

      Ștergere
  5. Iubito, chiar nu conteaza ce ne dorim noi sa citim, conteaza cum te simti tu dupa ce scrii. Iar daca te simti mai bine si mai eliberata si noi suntem multumiti.În fond, pentru asta sunt prietenii, chiar si cei virtuali.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eşti ca întotdeauna foarte drăguţă! Mi-a făcut bine mai ales să văd că Oamenii si-au rupt din timpul lor pentru a-mi scrie o vorbă bună, care contează enorm.

      Ștergere
  6. stiu cum e. si eu am momente de genul si inca foarte des. dar 5 minute doar pt mine si parca mai imi revin
    pt bubuta de la mana pune miere de albine. face minuni. pune si pe fata chiar daca nu ustura sau nu ai nimic. cicatrizeaza extrem de repede. stiu de la Max cum e cu arsurile.
    sanatate lui Deiu. sa se fac abine. cand ti-e copilul bolnav nici apa nu-ti trebuie.
    Miru s-a pricopsit cu o tuse aiurea rau de tot de ieri. si nu stie sa elimine expectoratia, o inghite si mai rau isi face :((( am deva nopti cand somnul ma prinde spre dimineata.
    putere multa si sa treaca astenia mai repede

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toti avem momente din astea, trebuie sa ai rabdare si sa nu ceri foarte multe de la tine. Daca simti nevoia sa te odihnesti, fa-o, nu-i bai. O sa iesi din toate astea. Stiu cum e cand e copilul bolnav, asta amplifica sentimentele de neputinta ...
      Si e foarte bine sa spui toate astea, ajuta
      Am patit si eu cu arsura, la mine a fost must luat direct de pe foc. Sticla in care puneam s-a deformat si mustul a curs pe mana mea. N-am pus apa, ci albus de ou(luat din frigider) asta a mai atenuat durerea si cand si cand mai ungeam mana cu albus. A doua zi nu mai aveam decat o pata mica-mica rosie. Nu mi-a venit sa cred ca poate regenera atat de bine si de rapid pielea.
      Multa sanatate!

      Ștergere
    2. Veronica, multă sănătate buburuzei frumuşele! Cred că ai inima cât un purice de fiecare dată când Max se duce la serviciu, cel puţin eu aşa aş avea-o. Mulţumesc!

      Ștergere
    3. Tetris mă bucur tare mult să te văd pe aici! Astăzi lucrurile chiar nu mai par atât de rele. Andrei şi-a revenit... pe mine nu mă mai doare atât de rău. Am încercat să mă montez un pic. E bine de ştiut trucul cu albuş de ou.
      Mulţumesc!

      Ștergere
  7. Catrinel,dupa furtuna vine si vreme buna...
    tetris a spus exact ce doream si eu sa-ti transmit.Ai rabdare cu tine!
    Albusul de ou chiar face minuni!
    Sanatate la toata lumea ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Sunt conştientă că vine şi vreme bună, dar sunt momente când chiar ai impresia că totul este anapoda. Probabil asta s-a întâmplat şi cu mine. Uşor,uşor probabil totul va intra pe făgaşul normal.

      Ștergere
  8. Multa sanatate va doresc ,ajutor ,putere si rabdare de la Dumnezeu ,in aceste situatii pentru mine de mare folos este DUHOVCNICUL ,C.A

    RăspundețiȘtergere
  9. Vă mulţumesc din tot sufletul tuturor! M-a ajutat enorm să ştiu că nu sunt singură şi că mai sunt oameni care au momente dintr-acestea. Am crezut că sunt eu o fire mai slabă şi de aceea mi se întâmplă ca din când în când să mă simt neputincioasă.
    Mulţumesc! Multă sănătate tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sanatate si putere!Am trecut si eu prin aceste stari si te inteleg perfect.Credinta in D-zeu si familia te vor ajuta sa depasesti aceste momente.Mie mi-a prins bine o cura de magneziu si B-uri.Pentru arsuri am utilizat bioxiteracor(oximed)dar trebuie aplicat in momentul arsurii sau albus de ou(mai la indemana).Monica S.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit! Mulţumesc! Dacă mi se va mai întâmpla vreun accident dintr-acesta voi şti ce am de făcut. O zi frumoasă!

      Ștergere
  11. Si din punctul meu de vedere , primavara este un anotimp de cacat...scuze de expresia neaosa...Exista astfel de momente mai mereu , tuturor ni se intampla , depinde de fiecare cum le depaseste...dar fiecare le avem , asta e clar.Si daca nu ar fi aceste momente de tot rahatul , nu cred ca am putea aprecia si savura momentele cu adevarat frumoase si pline de fericire ce ne sunt date ulterior!Daca te ajuta cu ceva , eu una ma gandesc ca intotdeauna dupa astfel de momente , urmeaza perioada de bucurie , acel "la 180 de grade" rasucire fata de situatia de rahat si ca voi uita clipele de suparare...si , cel putin mie , asa mi se intampla. :D
    Va doresc multe sanatate si tie si la soricutul Andruska! Banuiesc ca la micutul scump este o viroza intestinala...pup scumpetea sa isi revina.Pentru arsuri , crema sau unguentul ce vindeca rapid si fara sa lase urme ,cicatrici , de la arsura , este Neopreol.Daca ai posibilitatea sa cumperi , cumpara si tine-l in frigider , este exceptional pentru arsuri , contine untura de peste ,ce vindeca usor si fara urme.Incearca cu untura de peste pe viu....doar trece balta pe langa tine.. :)))Te imbratisez si iti doresc sa ai parte mai rapid de "intorsura la 180 de grade" si sa iti treaca arsura...Si o chestie , pe care cred ca o sti deja , dar ma bucur sa ti-o reamintesc : inainte de a pune la prajit carnita de pui , usuc-o in prosop de bucatarie si fa-o la foc mic , dureaza mai mult , dar se face incet si sigur si nici nu sare ulei...
    Va pup cu drag si aveti grija de voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate, însă uneori în perioadele astea de rahat ai senzaţia că toate astea nu se mai termină o dată.
      Neopreol cred că aveam în dulapul cu medicamente, dar nu ştiam că este atât de bun pentru arsuri. Este bine de ştiut pentru altă dată.
      Nu m-am întors chiar la 180 de grade, dar oricum lucrurile nu mai par atât de rele ca până acum.
      Andrei şi-a revenit deja şi eu sunt mai binişor.
      Te pup!
      O zi minunată să ai!

      Ștergere
  12. speram ca a trecut astenia de primavara peste voi. E mai greu pt organism (si eu am momente din astea, dar de obicei ma dreg cu mancarurile de primavara, urzici, salate, etc), odihna, si miscare.
    Banui ca statul de peste iarna prea mult in casa, fara soare, fara libertate, ne taie din optimism, din reactiile rapide si pozitive.

    Suntem alaturi de tine, fiecare pers. are momentul lui, din pacate/fericire, solutia numai in noi exista.

    RăspundețiȘtergere