vineri, 16 martie 2012

De ce nu se mananca samburii de portocala

Astăzi sunt precum un arici. Nimic nu îmi convine şi totul mă scoate din pepeni. Trec eu şi peste asta. Dar asta-i altă poveste...
Ştiaţi de ce nu se mănâncă sâmburii de portocală? Nici prin cap nu vă trece :))
Ieri mâncam cu Andrei portocală şi l-am văzut că se tot chinuia să scoată sâmburii. Îi zic că dacă nu se descurcă îi poate mânca cu totul pentru că ei aluneca pe gât. În continuare îl văd că dădea să îi inghită si se tot răzgândea. Îl întreb:
- Ţi-e frică să nu te îneci?
- Nuuu...
-Atunci?
- Păi... Când beau apă, apa se duce în burtică şi apoi în puţă si fac treaba mică.
- Şi?
- Dacă mănânc sâmburii ei se duc în burtică. Dacă mi se blochează în puţă ?!
Este şi asta o explicaţie, nu? Mi-am adus aminte că nu este totuşi sănătos să mănânci sâmburi pentru că cică se blochează in apendice aşa că i-am explicat lui Andrei că puţa nu este în pericol, dar că este bine să nu mănânci sâmburi. Am ajutat cupilul să îi scoată şi am mâncat in continuare cu pofta portocale.
Vă pup!
O zi frumoasă!

12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Dap! Cât de logic şi simplu gândesc copiii! :)

      Ștergere
  2. ...mai mami,mai,tu spui tot,ma?!?!

    RăspundețiȘtergere
  3. fain. deci sa ma astept si eu la intrebari capcana :)
    zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oho! Şi încă cum! Asta nu-i nimic pe lângă ce pot întreba. Acuş şi Maria va începe să întrebe. Pupici!

      Ștergere
  4. si apendicele se curata periodic - asa numitele cure de legume/fructe asta fac (de fapt sucurile de legune/fructe sunt si mai recomandate), curata intestinul si pliurile.

    RăspundețiȘtergere
  5. dar flacaul este demential ;) , are o logica imbatabila :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) toţi copiii gandesc atât de simplu şi logic. Uneori ăsta este farmecul copilăriei :)

      Ștergere
  6. Pai buey...cum sa ii ramana micului barbatel cu partea cea mai importanta blocata si defectata? :))))))
    E total Andruska si il pup pe nasucul scump de soricel! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De mici ştiu bărbaţii cât este de importantă partea aceea a corpului :)))
      Şi noi te pupăm!

      Ștergere