vineri, 23 martie 2012

Distractie cu paiuri

După o iarnă de stat în casă vă daţi seama că ne-a ajuns până peste cap. Nu ştiu ce să mai fac să treacă timpul mai uşor şi să-i găsesc mânzului ocupaţii. Acum cu răceala asta, deşi a fost cald afară am decis să mai stăm în casă căci mi-e teamă ca nu cumva şi Andrei să se îmbolnăvească.
Diiţu se joacă foarte rar cu jucăriile. Lui îi plac tot felul de lucruri din casă şi dacă nu are voie să se joace cu ele cu atât mai mult îi plac.
Am pus cap la cap patru paiuri pentru băut, am luat o sticlă şi am început joaca. Aveam de aruncat la ţintă.
Era cu adevarat o mare bucurie când nimeream. Cu un pic de imaginaţie reuşim să ne distrăm cu orice.
 Dintr-un pai şi câteva bucăţi de carton subţire am făcut un avion ca AICI. Este grozav. Trebuie să încercati. Zboară foarte fain şi a rezistat mai mult decât unul obişnuit de hârtie. Poze am făcut, dar sunt total nereuşite căci era deja seara şi nu am folosit bliţul.
Vă pupăm!

4 comentarii:

  1. Ieiiii....tare ingenios :)))
    In primul rand sanatate multa micutului Andruska !
    In al doilea rand , m-am uitat la avionul ala...nu m-am gandit niciodata la o asemenea forma :)))))Foarte ingenios!
    Va tzuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Avionul ala si mie mi s-a parut ingenios si a durat mult mai mult pana sa se strice in comparatie cu cel clasic de hartie. Pupici!

      Ștergere
  2. Ce mai faceţi "şoriceilor"? Frumos vă mai jucaţi. O să reţin toate ideile voastre faine, până se face mai măricică şi "vrăbiuţa" mea de doar 3 luni. O să am nevoie de multe idei de joacă, aşa că voi apela la ...experimentaţi ca voi! :-)
    Vă doresc numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem bine. Eu mă lupt cu astenia de primăvară. Creşte repede "vrăbiuţa". Acuş te vei juca cu ea. Să fie sănătoasă şi să vă bucuraţi de ea! Numai bine!

      Ștergere