joi, 22 martie 2012

Leapsa

Salut din nou! Am lipsit motivat... m-am îmbolnăvit cam tare că nu am fost în stare nici să mă ridic din pat vreo câteva zile. Am luat viroza de la soţul meu şi am avut mari emoţii ca nu cumva să fim la fel de darnici cu Andrei. De el nu s-a prins spre marea mea bucurie. Ştiţi cum este să fii părinte şi să îţi doreşti ca toate bolile mari sau mici să le ai tu, iar copilul să fie sănătos tot timpul. În mare mi-a trecut, dar am mai rămas cu tusea, cu nasul înfundat şi ameţeala aceea specifică răcelii, dar oricum mult mai bine decât cu febra, frisoane şi dureri.

De mai demult am vrut să scriu despre ceva şi tot am uitat. Eu nu am setat moderarea comentariilor, de fapt a tuturor comentariilor; ci doar la postările mai vechi de trei sau patru zile- parca. Am ales să fac acest lucru pentru că îmi place să răspund absolut tuturor comentariilor voastre şi mi s-a întamplat să se comenteze la vreo postare mai veche şi eu am descoperit acest lucru tarziu aşa că am găsit această soluţie. Deci dacă se întamplă câteodată să nu vă apară comentariul imediat acesta este motivul. Gata! Am zis-o şi pe asta :D

Şi acum leapşa. Am primit-o de la Irina.Mulţumesc!
Saptamana trecuta cel mai mult am cheltuit pe mâncare .
Daca as castiga maine 10.000 euro i-as investi in multe lucruri, dar în primul rând într-un strung deoarece soţul meu şi-l doreşte foarte mult, în mobila noua şi poate în amenajaea unui mic spaţiu în care să îmi desfăşor activitatea, dar cred că deja depăşesc suma câştigata :))).
Reteta mea preferata, din cele extrem de ieftine:  cartofii copti cu unt.
Distractia mea preferata, care nu implica cheltuieli e să scriu pe blog şi să citesc blogurile preferate.
Voi considera saptamana aceasta un succes pentru blogul meu daca as reusi să postez tot ce am făcut în ultima perioada şi să fac fotografii cât mai reuşite şi frumoase.
Daca ar fi sa fac o cheltuiala mare si nu neaparat necesara, Pffff! Sunt multe lucruri fără de care pot trăi, dar pe care mi le doresc...Aş cumpara un teren mititel ca să îmi fac o gradina de legume şi flori. Mi-aş face un mic birou în care să lucrez şi în care toate materialele mele să stea aranjate frumos la vedere şi nu ascunse cum sunt acum prin sertare.
Cand eram copil, visam sa fiu învăţătoare sau profesoară-între acestea două am oscilat tot timpul..Acum lucrez ...acasa.
Dintre mere si pere imi plac perele foarte zemoase şi parfumate.
Intre ghiocei si zambile, aleg  ...nu pot alege pentru ca imi plac la fel de mult.
Banii reprezinta pentru mine o modalitate de a-mi face viaţa uneori mai uşoară şi mai frumoasă.
Dau leapsa mai departe catre : Anca, Loredana si Cristina.
Va pup!

8 comentarii:

  1. Multumesc! Promt sa ma conformez cat de repede pot. Imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu plăcere! De abia aştept să văd ce răspunzi :)

      Ștergere
  2. Catrinelule, cum de se imbolnavesc oamenii exact cand ies ghioceii si soarele zambeste pe cer? Si Pufoasa mea a lipsit o saptamana de la scoala, rosu in gat, febra, dureri de cap. Si eu... ca o mama devotata ce sunt, nu se putea sa nu sufar si eu (la propriu si la figurat) alaturi de copilu' micu'. Dar sa lasam asta, sper ca esti mai bine acum si ca nu a "pescuit" si Diiutzu vreun virus (sau ce-o fi).
    Asa... sa stii ca am si gugalit si m-am consultat si cu sotul din dotare despre ce m-ai intrebat. Vreau! Sa-mi zici detalii, comand undeva sau ce?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil acum suntem mai vulnerabili după iarnă. Sunt mai bine acum, dar nu complet însă totuşi pe drumul cel bun.
      În legatura cu căpşunile trebuie doar să ai un pic de răbdare să îmi treacă de tot răceala să pot ieşi pe afară. Eu am comandat acum vreo doi ani de la Backer şi în loc să le caţăr le-am lăsat ca pe oricare alte căpşuni pe jos. S-au înmulţit şi au făcut nişte frunze de parcă erau în junglă, dar nu au rodit. M-am gândit să îţi dau şi ţie căci şi aşa voiam să îţi trimit ceva şi pe lânga acel ceva m-am gândit să îţi pun şi căpşuni. Te pup!

      Ștergere
  3. ai luat capsuni de la backer? ai fost multumita, ti-au livrat repede comanda? oare numai pentru ca nu i-ai catarat n-au facut fructe? as risca si eu o comanda, ma duc sa ma uit la ei pe site acum.

    cat despre raceala, nici eu n-am scapat, dar am luat oscilococcinum si m-a lasat. unul seara si unul dimineata si sunt aproape vindecata acum. multa sanatate iti doresc!

    am preluat leapsa, maine raspund la ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am luat mai de mult. Comanda a venit repede şi mi-a plăcut felul în care erau împachetaţi. Preţurile mi se par un pic cam exagerate. Acum nu aş mai da atât. Eu cred că acesta este motivul pentru că le-au crescut FOARTE tare frunzele şi nu au făcut decât vreo trei căpşuni. Trebuie căţarate. Din păcate din câte am vazut nu se caţără singure ca fasolea. Cu un pic mai multa grijă cred că fac fructe. Eu nu am nici un pământ foarte bun.
      Multă sănătate! Văd că multă lume a pătimit cu răceala asta primăvăratică. Eu oscilococcinum îi dau lui Andrei şi de fiecare data nu m-a dezamăgit. O zi frumoasă!

      Ștergere
  4. Cum te mai simti? Sper ca ti-ai mai revenit...Sa ai sanatate multa! Te imbratisez!
    p.s. faina leapsa! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai tusesc sporadic, dar in rest sunt bine. Cred ca am luat-o razna cu capul, dar si din asta o sa imi revin. Daca stiam ca iti place ti-o pasam.

      Ștergere