marți, 13 martie 2012

Magazin online de... handmade

Nu. Nu dau vestea cum ca mi-am facut unul.
Ma tot gandesc la acest lucru de multa vreme si in ultima perioada mai mult ca oricand. In ultimul timp bugetul pentru materialele mele s-a redus drastic si se apropie de zero. Mi-ar placea sa am un magazin pentru ca in felul acesta as lucra ce imi place, nu neaparat folositor si cu o utilizare precisa pentru mine si in plus poate as face ceva bani pentru materiale. De fiecare data dau inapoi. Nu am curaj deloc. Sunt atatea magazine de acest gen pe internet! In plus am observat, tot hoinarind prin magazinele virtuale, ca majoritatea fac parca lucruri mult mai faine decat ce as putea face eu. Dar am vazut si o gramada de rahaturi, ce-i drept.
Pe de alta parte ce as avea de pierdut? Ce rau ii sa n-ai incredere in tine si tot timpul sa stai cu teama ca esti ridicol. Ce prostie!!!

14 comentarii:

  1. poti sa incerci, ai talent, ai ochi pt frumos, ai si placerea de a face, ai si aparat foto bun. Sugestii: crafty.ro, breslo.ro, pe blog - rubrica: vand, pe site-urile internationale: etsy.com si ebay.com .
    Fa mai intai lucruri pt tine, pozeaza-le, daca cere cineva, faci la comanda.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! La crafty m-am gandit si eu. Multumesc pentru sugestii!:)

      Ștergere
  2. Super!!! Abia astept sa vad! ebay e o idee foarte buna! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De multa vreme imi tot spui sa fac asta :D Acum ma gandesc din ce in ce mai serios. Te pup!

      Ștergere
  3. Sincer .... merita sa incerci; nu ai nimic de pierdut. Nu conteaza ca mai sunt multi altii care fac acelasi lucruri sau lucruri asemanatoare. Un lucru e cert, fiecare isi lasa amprenta proprie si le personalizeaza. Daca tot ai trecut de etapa de gand - initial, de ce nu incerci chiar acum de Paste? Momentul e foarte bun pentru lansare.
    Numai bine iti doresc, succes si spor in ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Cred ca de data aceasta sunt ceva mai hotarata. O zi frumoasa!

      Ștergere
  4. da, chiar, iti trebuie un pic de organizare. o stii pe CCristinaC? o am eu in blogroll, poate o ai si tu. ea si-a facut. treci pe la ea si intreab-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am început sa mă organizez, am aşternut pe hârtie idei şi să aprofundez mai mult acest subiect.

      Ștergere
  5. Incercarea moarte n-are...in plus , gura lumii e sloboda si o mai astupa doar pamantul....haide , aprofundeaza , ai mult talent si , sincer , de ce nu l-ai valorifica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Voi incerca in curand sa fac ceva, dar stii cum e fac un pas ininte si 10 inapoi. Sper sa iasa ceva.

      Ștergere