marți, 6 martie 2012

Multumesc pentru surpriza!

Cand m-am intors de la Tulcea pe o policioara din casa ma astepta cuminte un plic. Initial nu mi-am dat seama ce este si cu mare nerabdare l-am desfacut.
In el era ceva minunat: un fluturas superb si o felicitare foarte frumoasa. Am primit de la Irina- Handmadeina o surpriza grozava. Unul din fluturasii albastri este al meu.
Multumesc mult, mult de tot! A fost o surpriza foarte frumoasa si ma bucur din toata inima ca te-ai gandit la mine. MULTUMESC!

fotografie preluata de pe  http://handmadeina.blogspot.com

 Fotografia este luata de pe blogul ei -http://handmadeina.blogspot.com deoarece oricat am incercat sa fac o poza buna nu am reusit pentru ca la noi este innorat. Ar fi fost pacat sa pun o fotografie nereusita care ar fi stirbit frumusetea fluturasului, care este minunat. Dintre toate martisoarele facute de Irina preferatele mele au fost cele cu fluturasii albastri asa ca bucuria a fost cu atat mai mare.
Faceti-va un pic de timp si vizitati blogul ei ca sa vedeti minunatiile ce le face. In afara lucrurilor foarte frumoase ce le veti gasi la ea acolo sunt sigura ca va va cuceri si cu felul in care scrie. Pe mine ma incanta si ma binedispune de fiecare data.
Martisorului i-am cautat un loc'sor la mine pe birou sa il pot vedea tot timpul si de fiecare data ma face sa zambesc. Inca o data: Multumesc!

4 comentarii:

  1. Draga Catrinel, eu am confectionat fluturasul cu drag, tu l-ai primit cu drag => eu sunt foarte bucuroasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca de la artist la artist.:)
    Sa aveti o primavara plina de ...fluturasi colorati!

    RăspundețiȘtergere