duminică, 4 martie 2012

Pernuta de ace

Special pentru matusa mea, Daria am brodat o pernuta de ace. Acum cand am fost la Tulcea i-am dus-o caci pe opt martie este ziua ei si prea curand nu cred ca ne vom revedea. Cred ca a fost foarte incantata.


Mi-am mai cumparat cateva moulineuri cu nunte de lavanda si cateva sculuri cu fir pentru crosetat. De abia astept sa ma apuc de treaba.

Am fost la doctor. Se pare ca am tensiunea prea mare, lucru destul de alarmant la varsta mea si voi lua trtatament pentru asta. Cand vom merge la Iasi imi voi face un control mai amanuntit. Cu tiroida se pare ca nu sunt probleme mari, ci doar trebuie urmarita caci am niste noduli, care deocamdata sunt cumintei. Cam asta e. Nu stiu de ce cei din jurul meu inca sunt alarmati, dar eu sunt linistita, mai ales ca dupa ce am inceput tratamentul ma simt mai bine.
Va pup!

12 comentarii:

  1. Multa sanatate , Catrinel!
    Uite , Marius s-a stabilizat dupa tratamentul pentru tensiune....si stii cum e?Medicii sunt si ei oameni si uneori mai gresesc....Minunat ca esti calma! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Sunt calma pentru ca nu a fost asa o surpriza problema aceasta. Te pup cu drag!

      Ștergere
  2. La mine e taman invers...tensiunea e mica.
    Ai grija la sare.Evit-o cat se poate.
    In rest ai grija si de tine!

    Mare frumoase lucrusoare ai lucrat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarea nu era nici inainte prietena mea. Tot timpul sotul comenta ca fac mancare ca de spital :))
      Multumesc!

      Ștergere
  3. Sanatate mult iti doresc, fata frumoasa si harnica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Loredana. Esti tare draguta!

      Ștergere
    2. Mias Landliv - pe tine te mai lasa sa-i vezi blogul?
      O ai la blogroll, la Case frumoase.

      Ștergere
    3. Din pacate nu. Imi pare asa de rau pentru ca imi placea foarte mult blogul ei. Probabil si l-a setat ca doar cei invitati de ea sa o poata citi.

      Ștergere
    4. nu inteleg de ce. mare pacat. nici adresa de e-mail nu ne lasa sa i-o vedem, ca s-o rugam sa ne primeasca si pe noi.
      eu totusi sper sa fie o greseala din setarile ei si sa-si dea seama.

      Ștergere
    5. Are niste fotografii foarte frumoase. Am mai vazut uneori bloggeri care s-au suparat din diverse motive si au ales sa isi seteze asa blogul. Eu sper ca il va face public din nou. O zi frumoasa!

      Ștergere
  4. Catrinel, este bine ca ai un tratament care functioneaza. La Iasi cauta sa iti faci cat mai multe analize, sa vezi care e problema care genereaza tensiunea asta mare.
    Pernuta, adica broderia, este superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai asta vreau caci banuiesc ca tensiunea e un simptom. Vom vedea.
      Multumesc!

      Ștergere