luni, 12 martie 2012

Sunt harnicuta :))

Cata "modestie"! :))
In ultima perioada cred ca nu a trecut nici macar o zi in care sa nu lucrez ceva. Asta ma face foarte mandra de mine si se pare mai putin modesta ;)
Dupa ce mi-am terminat treburile azi dimineata i-am facut lui Andrei o pereche de pantaloni.


Acum vreo saptamana si ceva toti pantalonii ii veneau normal,iar acum majoritatea ii sunt scurti. Cum creste copilul asta? E cumva Fat Frumos?! Asta m-a mobilizat pentru ca mai este pana ce posta va circula in ritm normal si vom primi coletul de la buna.


I-am mai facut eu pantalonasi, dar au fost niste rateuri... rusinoase :)) Nu meritau in nici un caz sa ma laud cu ei pe blog. De data asta sunt foarte multumita de ce am facut. Si Andrei este la fel de multumit pentru ca nu mai vrea sa ii dea jos. Ultimii pantaloni nu voia nici sa ii probeze si plangea ca nu vrea sa ii imbrace.


Nu rezist prea mult sa nu pun pe blog ceva de care sunt multumita si imediat ce am taiat ultima ata am pus copilul sa stea la pozat. De obicei nu sta, dar acum chiar ca a facut pe fotomodelul spre marea mea incantare.

I-am facut dintr-o pereche de pantaloni vechi de ai sotului. Este un material elastic foarte fain mai ales ca Andrei se misca foarte mult, deci ii trebuie ceva comod. Buzunarul l-am luat de la o camasa din care mai de mult i-am facut lui Diiutzu niste pantaloni. Pentru Andrei pantalonii fara buzunare sunt fix zero. Doar la pijamale nu are buzunare.


Dupa indelungi incercari si nervi in legatura cu acul dublu, in sfarsit i-am dat de cap. Din momentul in care am reusit sa inteleg cum functioneaza m-am indragostit si il folosesc de cate ori am ocazia.


O zi frumoasa si o saptamana minunata va doresc!
Va pup!

12 comentarii:

  1. foarte frumos...bravo!!!
    esti o mami super!!!
    saptamana usoara sa aveti

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, harnicuto, dar ai multiple calificari, bravo! Buzunarul cela face toti banii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Incerc sa acopar cat mai multe arii :))) Andrei refuza pantalonii fara buzunare :D

      Ștergere
  3. Acum poate creste linistit Fat-Frumos!:)Are o mami tare indemanatica!

    RăspundețiȘtergere
  4. esti cu adevarat harnicuta si talentata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Am pus schema. Daca nu se itelege ceva nu ezita sa ma intrebi. O zi frumoasa!

      Ștergere
  5. Uite un produs la mare cautare pentru viitorul tau magazin on-line ;) ! fa lucruri practice, din materiale bune, pentru copii neastimparati :)) .
    Ai vazut tu vreun parinte care sa nu scoata ultimul banut din buzunar pentru copilul lui ? si-apoi fiecare parinte si-ar dori pentru copilul lui haine comode, din materiale cit mai naturale....s-au saturat sa-si sufoce copiii in chinezarii . ;) Deci ? pe Crafty ai magazin gratis :D cit vrei tu atita timp cit pui doar 1 imagine per produs ....
    O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred că încă m-aş încumeta să fac hăinuţe croite şi cusute de mine pentru magazin. Încă nu mă pricep destul de bine în special la finisarea produselor. Când faci ceva pentru vânzare cred că are o importanţă foarte mare cum arată şi dosul produsului. La capitolul acesta înca nu stau bine. Nu arată la fel de bine ca cele cumpărate din magazin.
      M-am apucat să fac câte ceva croşetat deocamdată şi diverse mărunţişuri. Acum sunt mai hotărâtă ca oricând, mai ales că şi soţul meu crede că este o idee grozavă pentru a face nişte bani pentru materiale. Cred că pe Crafty se merită să îmi fac un cont Premium, mai ales că nici nu costă foarte mult.
      O zi minunată!

      Ștergere
  6. Si tu nu vrei sa te gandesti la magazinul virtual...of,of,may,may....Pantalonii sunt minunati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ma gandesc eu la el, dar de fiecare data cand sunt eu mai hotarata se intampla ceva si dau inapoi.

      Ștergere