miercuri, 11 aprilie 2012

Copilu'

M-am plâns degeaba până acum de faptul că nu reuşesc să fac curăţenie de primăvară. A fost exact cum mi-a zis Irina (Handmadeina) şi anume că în ultimele zile mă voi apuca serios de treabă şi voi intra în priză plină de energie. Acum mai am un pic şi termin deşi iniţial îmi propusesem să o las baltă. Nu am rezistat să las lucrurile aşa. Am noroc că astăzi este şi foarte frumos afară.
Ieri de dimineaţă a fost foarte frig, vântul bătea şi era cam înnorat. Andrei voia să iasă afară şi i-am promis că îl las mai târziu. Cum a văzut că a ieşit soarele a şi venit la mine:
-Mama, mă laşi afară? Pluiiiiiz!
Ei! Na! Cum să rezist eu unei asemeanea rugăminţi? Şi în engleză făcută! :))))
Am scos copilu' căci şi vremea ţinea cu el.


L-am îmbrăcat şi l-am scos un pic în curte. Este atât de încântat de fiecare data când iese. Am luat şi eu o pauză scurtă cât să îi fac câteva poze. Nu ştiu cum reuşesc copiii să aibă atâta energie. S-a jucat cu tricicleta, cu mingea, de-a pescuitul şi am reuşit să îl bag în casă doar pentru a mânca un pic şi pentru somn.


Mai este foarte, foarte puţin şi vine Paştele şi îmi vin musafirii. De abia aştept!
Vă pup!

2 comentarii:

  1. Asa, Carterinel, bravos, la tine e gata si la mineeee... mai e mult de lucru. Dar nu-i nimic, azi mi-am scos fetele in oras, o cumparaturica, o prajiturica si am venit cu alt tonus. Sa vina palma de covoare la mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eheeiiii! Draga mea, cine a zis că am terminat? Am intrat în priză şi sunt încă în proces de curăţenie aşa că stai liniştită că nu ai rămas singurică. :)

      Ștergere