luni, 2 aprilie 2012

Cu forte proaspete...

...încerc să revin pe blog. Nu funcţionez chiar la capacitate maximă, dar oricum lucrurile nu mai par atât de negre ca înainte. Andrei şi-a revenit, pe mine nu mă mai doare arsura şi am reuşit cât, decât să mă odihnesc. Am decis să fac cât pot şi am chef în ceea ce priveşte curăţenia, căci am timp toată primăvara de muncit şi nu trebuie neapărat să termin înainte de Paşte. Când gândesc aşa fără să pun presiune pe mine parcă şi cheful de muncă revine.
Înainte să mă apuce stările acestea am terminat de lucrat câte ceva.

Este o căciuliţă pentru fetiţe.Andrei doar m-a ajutat să o pot fotografia.
Am mai lucrat şi o vestuţă de care sunt foarte încântată, dar pe care nu am reuşit să o fotografiez. Poate va veni curând o zi însorită şi îi voi putea face o poză reuşită.
Fug căci după ziua de duminică întotdeauna se adună o groază de treabă de făcut.
O lună şi o săptămâna minunată vă doresc! Luna ceasta este ziua mea :D
Vă pup!

6 comentarii:

  1. excelent! o sa vezi ca cheful de treaba atrage dupa sine sporul, sporul atrage multumirea de sine, aceasta da si mai mult chef de treaba si tot asa. "in no time" o sa ai casa bec, depresia si ghinioanele vor fi de mult uitate si vei ajunge sa te intrebi oare cum de ai putut fi atat de pesimista?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fiecare dată când trec printr-o repriză de asta mai scurtă sau mai lungă ajung la final să mă întreb cum de am fost aşa de pesimistă şi bleagă. Toate trec şi toate trebuie să aibă o rezolvare.

      Ștergere
  2. Asa, asa, esti pe drumul cel bun. De fapt tu stii asta. Faina caciulita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-am nimerit în acelaşi timp aici :D Mulţumesc!

      Ștergere
  3. Ce ma bucur sa aud toate astea!
    Numai bine iti doresc si o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere