vineri, 20 aprilie 2012

De-ale lui Andrei

Andrei se juca astăzi în curte cu nişte pietre. I-am zis să lase pietrele acealea pentru că ce încerca el să facă era periculos deoarece putea sparge geamul. Noi în faţa casei avem nişte geamuri imense care întotdeauna îmi creează emoţii. A început să se miorlăie. În ultima perioadă a fost foarte alintat, tot ce vede la televizor vrea şi el şi la cea mai milimetrică nemulţumire e dezastru.
M-am îcruntat la el şi i-am cerut să înceteze.
Dintr-o dată cu ochii în lacrimi îmi strigă:
- Mi-ai distrus viaţa de jucat! Eu cu ce mă mai joc acum?
Nu e nevoie să vă spun că am rămas fără cuvinte şi că el are o tonă de jucării de fapt cu care s-ar putea juca.
Ce mamă sunt şi io! Să distrug viţa de jucat a copilului :)))

4 comentarii:

  1. Măi Catrinel, bagă-ți mințile-n cap, nu te gândești la fericirea copilului tău? Ce-nseamnă un geam pe lângă o viață? Fie e și numai de jucat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hristos a înviat! Pace şi bucurie la toată casa!

    Simpatic tare e Andrei. A devenit "expert" în replici încuietoare. Mai poţi să-i zici ceva?

    Numai bine vă doresc la toţi! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevărat a înviat! Mulţumim!
    Ufff! Da. E mare expert. Nici nu ştiu de unde le scoate. De cele mai multe ori mă lasă fără replică.
    Numai bine şi ţie!

    RăspundețiȘtergere