marți, 3 aprilie 2012

Duminica

Deşi nu a fost o zi foarte frumoasă duminica trecută, am ieşit puţin cu maşina până la pădure. Ne-am plimbat un pic şi băieţii au adunat lemne pentru un mic grătărel în familie.
 Când ai o zi tensionată, care pare o catastrofă o plimbare în aer liber, chiar dacă vântul bate destul de tare, este foarte faină şi alungă mare parte din tensiune. A fost foarte plăcut să mă plimb în aerul ăla curat şi rece. Mi-am limpezit gândurile şi mi s-au mai tocit din ţepii pe care îi aveam. Arătam precum un arici.


Am fost şi la magazin să cumpărăm câte ceva. În faţa magazinului este o masă cu scaune unde se mai serveşte câte un suc...câte o bere...ceva. Acolo era un moşulică, care avea o doză de Fanta. Lui Andrei îi place foarte mult să bea Fanta la cutie căci mamaie îi cumpără asta de câte ori mergem la ea. Diiuţu a văzut-o şi mi-a cerut. Eu îi explic că nu pot să i-o dau căci este a lui moşulică. A insistat el un pic şi la un moment dat îmi zice:
- Dar lui moşulică ăla zbârcit nu îi trebuie că el bea bere că este bărbat. (să ştiţi că moşulică era chiar foarte zbârcit :))))
Argumentul m-a dezarmat aşa că m-am dus la tati şi i-am zis să îi îndeplinească dorinţa pruncului.
Astăzi vremea este tare frumoasă şi mi-am planificat să şterg geamurile. Sper să şi reuşesc.
O zi frumoasă!
Vă pup!

2 comentarii:

  1. sa ai spor!!! dupa ce termini te asteptam si la noi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! La cât spor am eu rămâi cu geamurile neşterse:))

      Ștergere