marți, 10 aprilie 2012

Ieri am vorbit cu verişoara mea din Canada. Vorbim foarte rar şi de văzut, ne vedem doar la webcam. Ea este o cititoare fidelă a blogului şi a văzut bineînţeles postarea în care vă spuneam că vreau să slăbesc. Printre altele îmi zice că nu sunt grasă deloc. Îmi vedea doar faţa. :))
Tot "hălăduind" pe Pinterest am găsit poze cu fete, femei înainte şi după ce au decis să ia măsuri în ceea ce priveşte felul cum arată. Am ajuns pe un site cu o tona de astfel de fotografii şi printre ele era şi aceasta.
Sursa foto
Mi s-a părut mie că ar cam semăna cu mine, dar speram din toată inima să exagerez. Îl întreb pe Adi daca aşa arăt şi îmi zice că da...ca tipa din partea stângă. Hai măăă! Chiar?! Îhî! Cu ultima speranţă, în glumă, îl întreb şi pe Andrei care fără să şovăie tot poza din stânga mi-o arată. Ioooi! Problema nu este mărimea, ci faptul că toate atârnă deoarece corpul nu este tonifiat. Eu nu mi-am propus neapărat să slăbesc, ci să am mai multă fermitate. Observ cu bucurie că şi celulita tipei s-a dus după ce a făcut sport aşa că... la treabă Catrinel că vine vara :D
Vă pup!

5 comentarii:

  1. Mi-a stat inima...am crezut ca ai pus poze cu ... mine :( Si eu tot catre stanga trag... de aici si masurile drastice... Te pup si spor la exercitii! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaa ... si sa ne vedem cat de curand in dreapta :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu credeai că glumesc? Chiar e cazul să iau măsuri :D De abia aştept să mă mândresc că am ajuns acolo. Te pup!

      Ștergere
  3. ...chiar asa arati?!uau...Asa , asa cat de curand in dreapta!Ha ,uite cine vormeste!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa arăt fără haine care nu sunt strâmte şi nu ţin grăsimea la adăpost :))) Ehei! Totuşi între noi este o diferenţă de 31 de ani :))

      Ștergere