vineri, 6 aprilie 2012

Motivatie

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar mie în general îmi trebuie o motivaţie ca să pot face lucruri care nu îmi plac foarte tare sau pentru moment nu am chef de ele. Nu mă gândesc la motivaţii foarte costisitoare sau doar materiale, ci uneori mă mulţumesc şi mă ambiţionează lucruri simple. Mi-a intrat mie în cap că nu am chef să fac curăţenie generală şi la etaj nu aveam nici un chef să urc să fac curat. La etaj noi nu locuim. Acolo stau doar musafirii care vin la noi. Mi-a zis soţul că de Paşte vor veni la noi nişte prieteni. Ta-daaaam! Iată motivul serios pentru care să urc la etaj să şterg geamuri, praful, să perii covoare şi să pun aşternuturi pe paturi. Uite aşa, vrând, nevrând voi face treabă. De luni intru în pâine şi până atunci mă mai ocup de câte ceva la parter. Acum de abia aştept să vină Paştele.
Astăzi am foarte mare chef să cos. Ce voi coase? Nu ştiu. Probabil dupa ce îmi voi face treaba, mâncarea şi îmi voi pregăti maşina de cusut îmi vor veni şi ideile. Oricum toată ziua vom sta în casă deoarece plouă. Ieri a fost o zi superbă cu mult soare şi multă căldură. Cred că am stat mai mult pe afară spre bucuria lui Andrei.
Seara am găsit pe jos în curte un liliac. Aşa milă mi-a fost de el pentru că nu putea zbura. Mie îmi plac foarte mult liliecii şi regret că sunt purtători de boli căci mi-ar fi placut să pot pune mâna pe el. I l-am arătat şi lui Andrei, care a fost foarte impresionat de dinţii ca nişte ace ale liliacului. A fost foarte încântat că seamănă cu un şoricel.
Gata cu vorba! :)) Mă duc la treabă!
Vă pup!
O zi frumoasă!

4 comentarii:

  1. Iti spun un secret (pe care-l stie toata lumea) eu urasc sa fac curatenie fiindca asa trebuie, ma apuca nervii la stomac. La mine etajul e locuit si da, tre'sa fac curatenie de Paste si de Craciun de sus pana jos. In restul anului n-am nicio problema, fac pe bucati, uneori chiar mi-e drag, dar de sarbatori simt o presiune prea mare. D-aia mai fug eu la cumparaturi si am parte de tot felul de peripetii, ca sa scap de curatenie, na c-am zis-o. Spor la treaba iti urez, eu facui o pauza sa vad ce se mai intampla prin "vecinii" virtuali.
    P.S.Azi am fost la posta, n-a ajuns inca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact aşa simt şi eu. De aceea am decis să fac cât pot şi tot aşa pe bucăţi. Mulţumesc! Spor la treaba şi ţie.
      Îmi doresc foarte mult să ajunga în regulă ce e în colet.

      Ștergere