luni, 23 aprilie 2012

Plimbarica

Ioi! Ce-i cu noua faţă de la blogger ?! O vreau pe cea veche cu care eram obişnuită! Nu găsesc repede şi pe nerăsuflate botoanele:) Cred că până mă obişnuiesc îmi va lua ceva timp şi poate îmi va plăcea până la urmă.
Ieri am făcut degeţele de pui. :))) Degeţelele de pui sunt fâşii de piept de pui groase cam cât un deget date prin ou, apoi prin fulgi de porumb şi aurite în uleiul încins. O bunătate! Toată familia noastră e încântată de degeţelele de pui pentru că sunt crocante, un pic dulci de la fulgii de porumb, cărniţa este fragedă şi nu înecăcioasă cum este de obicei pieptul.
După ce am mâncat mi-am rugat soţul să mergem la o plimbărică. Cum motorină nu prea aveam am zis să mergem foarte aproape de casă pentru a culege iarbă pentru raţe (încă mai trăiesc).

Am cutreierat prin împrejurimi. Este superb. Totul a înverzit, fazanii sunt foarte coloraţi şi se plimbă ţanţoşi pe câmp. Mi-nu-nat! Am încercat să fac poză unui fazan, dar până m-am moşmondit eu, el s-a dus, iar Andrei îmi zice:
-Ce păcat că a fugit savanul că îl pozai şi îl puneai peee blooog. :D
Era aşa de fain acolo că nu aş mai fi plecat. Andrei s-a tăvălit prin iarbă şi mirosea a fâan proaspăt. Până acasă îl tot adulmecam. Chiar dacă şi-a înverzit hainele eu nu i-am zis nimic. Nu m-am îndurat că prea era fericit când se arunca unde era iarba mai mare.


Pentru că îmi plac foarte mult mozaicurile cu fotografii, cu această postare particip la Mosaic Monday de pe blogul Little Red House.

14 comentarii:

  1. Ce iarba mare si frumoasa ati gasit!
    Plimbari tot mai placute va doresc! Si prinde si tu savanul si pune-l pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa e iarba la noi :D
      Mulţumim! O să încerc. Nici nu ştii ce rău îmi pare că era tare frumos colorat şi foarte aproape de noi, dar... a fugit.

      Ștergere
  2. SSSSSUUUUUUUPPPPEEEEERRRRRRBBBBBB!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. e o optiune acolo prin care poti opta pt vechea interfata.eu tot pe cea veche o folosesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Am căutat-o şi am găsit. E mult mai bine aşa... mai simplu.

      Ștergere
  4. Si uite asa ati sarbatorit Ziua Pamantului...bravo voua!si noi am fost la plimbare tot la propunerea mea,hi,hi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper că v-aţi bucurat din plin de plimbarea vostră. Te pup!

      Ștergere
  5. Uau!!! Ce poze colorate aveti! Mi s-au umplut ochii si inima de verdele ala! Andreiul e cel mai tare! La noi azi a nins, ne-am trezit cu zapada dimineata. A nins toata dimineata; bine ca s-a topit pana dupa-masa. Exagereaza si iarna asta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu care mă plâng de vânt şi de un pic de răcoare! Sper să vină şi la voi primăvara cât mai repede. Te pup cu drag!

      Ștergere
  6. La Multi Ani!!! Petrecere frumoasa astazi alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  7. http://www.youtube.com/watch?v=iMKFJThSWS8

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani!,"batranico",de multe bucurii ,impliniri,sanatate, dragoste,respect,admiratie sa a-i parte !Te iubesc din toata inima si din tot sufletul meu!Esti farul dupa care se ghideaza intreaga mea viata!

    RăspundețiȘtergere