vineri, 27 aprilie 2012

Sunt...

...într-o periodă de tranziţie, dacă pot spune aşa. Am început vreo două , trei proiecte şi mă tot gândesc dacă să fac sau nu decoraţiuni pentru petrecerea de ziua lui Andrei. Nici anul acesta nu vom avea invitaţi copii aşa că va fi o semipetrecere şi nu mă pot decide. În ultima vreme sunt un pic obsedată de fluturi şi mă gândeam ca şi decoraţiunile să le fac tot cu nişte fluturaşi căci şi lui Andrei îi plac foarte mult. Pe de altă parte mă gândesc... fluturii nu sunt prea de fete? Zău, nu ştiu.
Săptămâna viitoare vin nişte musafiri la noi şi sunt foarte tensionată deoarece trebuie să am mare grijă la tot. O scot eu la capăt ca de fiecare dată, dar deocamdată mă cam stresez.

Soţul meu de o săptămână şi ceva asta ascultă de câte ori se pune la calculator. Aşa face mereu...îşi face câte o fixaţie pentru câte o melodie şi o ascultă până ajunge să te calce pe nervi şi să nu îţi mai placă. Bine că măcar ascultă muzică bună :D


Vă pup!

4 comentarii:

  1. fluturasii sunt ok ,mai ales daca va place la toti,nu,nu-i obligatoriu de fete ...Multumeste-te ca deocamdata pare un baietel sensibil,nu mi se pare ca-i prea de tot sensibil,iar sotul ...bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mulţumită că este sensibil, dar uneori parcă este prea inimos :)

      Ștergere
  2. Nu stiu la tine cum e,insa la mine stresul ma pune in miscare.Desigur,de fiecare data urmeaza o perioada de oboseala maxima in care vreau-nu vreau trebuie sa ma odihnesc.Apropos de ascultatul muzicii,si omul meu apuca perioade in care asculta aceeasi piesa de cateva ori la rand.Spre norocul meu,ultima data se intampla in decembrie.I-am gasit si leacul: ori de cate ori simteam ca incepe,incepeam si eu sa cand o parte din melodia care lui ii displace.Ce cantam?Sarbatorile vine,sarbatorile vin,sarbatorile vin...si uite-asa pana inchidea difuzorul calculatorului lui.Stresanta,stiu.:P E o corelatie puternica intre mine si stress.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi pe mine stresul şi termenele limită mă pun în mişcare. Cu cât este mai scurtă perioada în care trebuie să fac ceva cu atât reuşesc să mă mobilizez mai bine.
      Soţul meu are tot aşa câte o perioadă în care ascultă la nesfârşit o melodie. Norocul meu este că de cele mai multe ori avem aceleaşi melodii preferate aşa că nu este foarte stresant.
      Mulţumesc de comentariu şi te mai aştept pe aici! :)

      Ștergere