miercuri, 4 aprilie 2012

Teaca

Ultima dată când am fost la Iaşi Adi i-a cumpărat lui Andrei un pistol. E foarte fain pistolul deoarece doar pocneşte un pic şi nu este dintr-acela care îţi pune creierul pe beţe din cauza sunetelor ascuţite şi muzicii ciudate. Copilului îi place foarte mult şi cred că este singura jucărie cu care s-a jucat constant. Era totuşi o problemă: nu avea teacă. Se uită câteodată la cowboyul Lucky Luke şi îşi dorea să aibă şi el una. Tot timpul mă ruga să îi fac. Încă are impresia că eu şi tatăl lui suntem în stare de orice şi putem face orice.
Mi-am stors creierul, am căutat cu google şi tot n-am reuşit să fac ceva. Ieri însă m-a lovit inspiraţia.

Singurul meu regret este că nu am gândit mai bine şi i-am făcut teaca pentru partea stângă. Cât de curând, probabil, îi voi mai face una potrivită pentru dreapta. Voi fi mult mai atentă la detalii deoarece la aceasta m-am grăbit un pic pentru că eram foarte curioasă ce îmi va ieşi. Important este că am reuşit să îmi fac un tipar după care să lucrez.

Nu vă puteţi imagina câtă bucurie poate aduce un obiect atât de mic şi simplu unui copiluţ care şi-l dorea foarte mult. A stat răbdător şi nu m-a bodogănit la cap în timp ce i-o făceam. Ochişorii îi străluceau şi îl vedeam cum de abia se abţinea să nu mă întrebe dacă mai am mult sau dacă am terminat-o. La final, când i-am pus-o a făcut o tură prin casă, s-a uitat în oglindă şi apoi a ţâşnit spre mine, m-a pupat şi m-a straâns tare în braţe. Ce poate fi mai frumos decât să simţi inimioara batând cu putere şi bucuria copilului tău care încă se bucura de lucruri mici?
L-am rugat să nu mai fie atât de serios şi să îmi zâmbeasca. Asta i-a ieşit :))))


Deşi are şi el cureaua lui, o poartă pe a lui Adi. Ce contează că este prea mare şi o învârte de doua ori în jurul taliei? Important este că are cureaua lui tati.
Vă pupăm!
O zi frumoasă vă doresc!

6 comentarii:

  1. Intre doua geamuri (unul spalat si celalalt in asteptare) m-ai facut sa zambesc, tu cu scrisul tau si copilul cu mutrita lui simpatica (mai ales cea in care zambeste la comanda). Da, stiu cum e sa simti inimioara de copil batand la pieptul tau fiindca i-ai facut un felcustet pe care si-l doreste de mult. O zi frumoasa si voua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că te binedispunem. Ştii că puterea zâmbetului este foarte mare. O zi frumoasă!

      Ștergere
  2. emotionant. mi-am adus aminte de vremea cand si eu credeam ca ai mei pot sa faca orice pe lume.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Profit la maxim de această perioadă deoarece vine repede perioada când va descoperi că nu sunt nici cea mai frumoasă şi nici cea mai deşteapta din lume, ci doar un om normal... mama lui. Te pup!

      Ștergere
  3. induiosator,frumos , tare frumos!!!!pup copii buni!

    RăspundețiȘtergere