miercuri, 30 mai 2012

Am zis că poate astăzi blogul se îndură de mine şi îşi revine. Se pare că nu am multe şanse în privinţa fotografiilor şi va trebui să mă resemnez şi să mă adaptez la noul mod de aşezare a lor. N-o fi foc acuma! Eu oricum la blogărit nu am cum să renunţ că prea tare îmi place şi când nu pot posta tare îi mai duc dorul.  Eu voi mai încerca, dar dacă nu va merge voi învăţa să îmi şi placă.

V-am zis că de vreo două ori am fost în afara Iaşului la nişte prieteni. Ei locuiesc în oraş, dar au o căsuţă într-un sat numit Chicerea. Este foarte frumos. Acolo am pozat şopârloiul acesta. Ce culori minunate are! Eu nu am mai văzut aşa o şopârlă mare niciodată.Guşteri avem şi noi în Dobrogea pe dealuri, dar eu nu m-am întâlnit cu vreunul. Deşi reptilele nu se află printre animalele mele preferate ăsta mi-a plăcut.

În sfârşit s-a făcut soare şi la noi. Nu vă pot spune cât de bine mi-am savurat cafeaua pe băncuţa din curte şi cât mi-a lipsit acest lucru...să ies în pijamale (când nu avem musafiri aşa ies dimineaţa când toţi din casă încă dorm) şi să beau cafeaua în soare. Ce rău îmi pare că vara e atât de scurtă. Eu fac precum ţiganul care se roagă: "Dă Doamne două veri şi o vară!" :))
Astăzi încerc să fac poze la floricele. Cât am lipsit parcă au explodat toate. Cel puţin Mânuţa Maicii Domnului este o feerie. Are o groază de flori şi miroase extraordinar. Datorită acestui lucru o iert că a cotropit viţa de vie cu struguri acri, pe care îi mânca doar câinele şi care s-a uscat săraca. Din păcate am pierdut startul anul acesta la flori şi grădina e cam săracă. Nici nu îmi vine să cred că nu am flori în jardiniere. Văd eu cum fac şi poate reuşesc să dau o fugă pe la sere să îmi îmbogăţesc curtea cu floricele. Asta este! Anul acesta a început destul de prost şi a tot fost cu suişuri şi coborâşuri bruşte.

Am fost şi la medic dacă tot eram în Iaşi. Ce să zic? Nici pomeneală de vreo problemă la tiroidă. M-a întrebat şi doamna doctor unde au văzut ăştia noduli şi tiroida mărită căci este totul în regulă. Se pare că am lipsă mare de magneziu şi de la asta au rezultat toate problemele celelalte. Cu inima încă nu am lămurit problema, dar cel puţin deocamdată mă simt bine.
Ei! Dragii moşului cam asta-i. :)))))
Vă pup! Ne recitim mai târziu. :D



Am sperat ca măcar când dau click pe poză să se mărească, dar văd că nu merge. Aşa de rău îmi pare că de acum încolo tot ce voi face se va vedea mititel rău . Tot mai sper că între timp voi găsi o soluţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu