marți, 29 mai 2012

Copacelul familiei

Înainte să plecăm am mai făcut câte ceva, dar nu am reuşit să le pun pe blog. Am avut o perioadă în care indiferent ce începeam conţinea şi fluturi. Mi-a plăcut întotdeauna ideea arborelui genealogic reprezentat artistic. Nu am dorinţa neapărată de a şti numele tuturor celor din familie până la a nu ştiu câta generaţie, aşa că m-am mulţumit cu un copăcel mai micuţ şi vesel. E copăcelul familiei noastre.

Eram aşa de încântată şi de abia aşteptam să vă arăt copăcelul meu cu fluturi, dar m-am dezumflat rapid şi am acum o mie de draci. Cred că iar i-a mâncat pe undeva pe ăştia de la blogger că nu îmi mai pot pune fotografiile de mărimea pe care o voiam eu şi nu să le încadrez în cele trei categorii ale lor. Aveau opţiunea dimensiunea iniţială, eu micşoram fotografia cât îmi plăcea mie şi aşa o puneam pe blog. Acu nu mai pot să fac asta că nu merge. Îmi plăcea aşa că arăta din punctul meu de vedere bine, nu erai neapărat nevoit să dai click pe foto dacă voiai să vezi ce e în ea... acum arată ca... pffff!!!
Acum când dau click pe poză tot la fel de mică se vedeeee!!!! Ce naiba are?! smileys smileys
Poate îşi revine sau găsesc eu o soluţie să pun pozele aşa cum vreau. Cel puţin aşa sper. Dacă aveţi sfaturi le aştept cu drag.
Vă pup iar pe ziua de azi!

Pfiu! Şi-a revenit bloguleţul şi acum am din nou pozele cum le vreau!!!

2 comentarii:

  1. ce copăcel simpatic!

    la mine se vede decent dacă dau click pe poză, dar nu și pe blog direct

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc!
    Bine ai venit! Ai un blog foarte frumos. Sper să nu te supere că l-am adăugat în blogroll-ul meu.
    Am văzut că nu sunt singura care are problema aceasta cu pozele. Poate îşi va reveni...sper. O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere