luni, 7 mai 2012

Pauza

Din pacate voi fi nevoita ca o perioada sa iau pauza pe blog. Soacra mea este bolnava si va trebui sa faca o operatie pe cord deschis si voi sta la Iasi. La noi acasa nu avem internet, ci doar la socri, asa ca imi este mai greu sa fiu activa pe blog. Oricum va dati seama ca nici timp nu voi avea prea mult. Imi este si imi va fi foarte dor de bloggerit, dar asta este. Voi incerca macar din cand in cand sa vizitez blogurile mele dragi.
Sper din toata inima ca veti avea un pic de rabdare si la revenirea mea sa ma cititi cu aceeasi placere ca inainte.

Maine va fi ziua lui Diiutu. Imi pare asa de rau ca nu pot face ce mi-am propus in legatura cu ziua lui. Oricum va sufla in lumanari si va primi cadouri. De abia astazi ma voi duce sa ii iau ceva. Cu toata nebunia de aici pur si simplu nu am avut cand. Oricum il iubesc si din toata inima ii urez la multi ani!
Va pup!
Sper sa ne ... recitim curand!

7 comentarii:

  1. La multi ani muninatului vostru fecior! sa creasca mare si sa va umple mereu inima de bucurie!
    Multa sanatate intregii familii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooooh, îmi pare tare rău că treceți prin așa ceva. Sănătate multă soacrei tale, la mulți mulți ani lui Diiuțu! (o să-ți iei tu revanșa anul viitor cu o petrecere cât două). Eu aicea sunt, te aștept să scrii din nou și mai ales să vii cu vești bune și cu veselie. Între timp, ai grijă și de tine. Te pupă toate gagicile din familia asta.
    P.S. Căpșunele s-au prins au crescut măricele, la fel și levănțica, are frunzulițe noi, deci e în regulă și ea. O să postez la un momnet dat și poze cu ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...sanatate multa soacrei tale si sa te intorci cu bine...

    RăspundețiȘtergere
  4. sanatate soacrei. La multi ani deiutului. Te asteptam sa revii cu drag

    RăspundețiȘtergere
  5. sanatate multasi recuperare rapida dupa operatie.
    Putere voua.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani , soricutului Andruska! Pup nasucul de flacaias frumos!
    Si sanatate multa soacrei tale!

    RăspundețiȘtergere
  7. La Multi Ani lui Deiut! Petrecere frumoasa astazi! Sanatate multa soacrei tale!

    RăspundețiȘtergere