sâmbătă, 23 iunie 2012

Iubesc vara

Dintre toate anotimpurile pe EA o ador. Singurul lucru care nu îmi place este că mă bronzez. Nu îmi place bronzul pentru că îmi îmbătrâneşte pielea, pentru că este imposibil ca cel puţin o dată să nu mă ardă soarele prea tare. Slavă Domnului că există creme de protecţie.
Sunt fericită că pot să îmi pun doar un strat de haine, că dimineaţa în drum spre cafea pot lipăi cu tălpile goale pe gresia rece şi că ziua este luuuungă, lungă, lungă.
Bluziţa este cea pe care am făcut-o eu dintr-o eşarfă.
Ador colţişorul nostru din curte cu umbrelă şi măsuţă. Îmi iau o carte siropoasă sau ce am de croşetat şi cu un pahar de suc cu gheaţă savurez tot. Nu mă deranjează prea tare căldura. Eu mă bucur de ea pentru că sunt sătulă de frigul iernii şi ploile fără sfârşit ale acestei primăveri.Se pare că nici Andrei nu este foarte deranjat de ea din moment ce umblă încălţat cu cizme la 40 de grade. :))

Îmi place vara entru că petrecem timpul frumos împreună. Iarna suntem cu toţii cam posaci că nu prea avem ce face şi ne lipsesc ieşirile. Am fost cu prietenii noştri la pescuit. Voiau să prindă şalău. Au prins? Ce mai contează? Cel puţin pentru mine nu a avut importanţă căci mi-a plăcut să stau cu burta în sus, să îl văd pe Andrei cum încearcă să pescuiască, iar pe Adi cu mai multă răbdare şi mândru că fiul lui ştie cum se aruncă cu lanseta.


Viorica cu Ovidiu au un aparat foto care mie îmi place teribil. Nu sunt eu foarte pasionată de fotografie, dar îmi place să fac poze frumoase. Aparatul lor este un Nikon L120. Ca preţ şi simplitate mie mi se pare super. La el visez eu şi poate într-o zi visul mi se va împlini. Am fost precum un copil şi când mi-au zis să fac eu pozele că le fac... artistic :)) eram în stare să pozez orice, oricum şi oricât. De fapt cam asta am făcut.

Berea preferată a soţului meu este Timişoreana. Zice că nu este aşa de amară ca altele. Şi mie câteodată mi se scurg ochii după lichidul ăsta auriu care face spuma aia aşa de frumoasă, dar nu pot bea. Mă îmbăt de la jumătate de pahar (nu îmi place deloc senzaţia) şi mi se face rău aşa că prefer să o pozez ;)

Eu nu pescuiesc. Nu m-a interesat să fac asta niciodată. Dar îmi place foarte mult să merg cu Adi la pescuit. Este fascinant cum îşi pregăteşte lansetele şi momelile, pentru fiecare specie de peşte într-un mod diferit. Momentul în care prinde peştele şi se luptă cu el este destul de spectaculos dacă apa este limpede şi vezi mişcările peştilor.

Ador vara!!!

Daţi click pe poze şi le puteţi vedea mai mari. Apropo de asta, mai multe fotografii foarte frumoase găsiţi pe www.la-partizani.blogspot.com

2 comentarii:

  1. Cred ca postarea asta e preferata mea. Vad ca te simti bine, pozele sunt superbe si... parca te invidiez un picusor ca esti inconjurata de atatea frumuseti. Sa stii ca ma gandes la tine in fiecare zi cand ud levantica si capsunelele :). Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ţi-a plăcut! Şi mie îmi zboară gândul la tine de fiecare dată când văd fluturaşul căci l-am păstrat pe birou să îl pot vedea tot timpul. Te pup!

      Ștergere