marți, 26 iunie 2012

Mâine

Vom pleca mâine la Tulcea. Eu trebuie după amiază să particip la un seminar, iar Andrei trebuie să facă un vaccin. Îl vom lăsa pe tata singur. Andrei cu toate că ştie pentru ce merge la mamaia este foarte încântat. Lui îi place foarte mult să se plimbe, îi este dor de mamaie şi... şi... de acolo vom lua un pisoi. Andrei şi-a ales unul cu lăbuţele şi mustăţile albe deşi eu l-aş fi preferat pe cel negru. Având în vedere că va fi motănelul lui şi pentru el ne-am decis să mai facem această încercare cu un animăluţ în casă avea tot dreptul să îşi aleagă mâţucul care îi place. Sunt împărţită în două: pe de o parte de abia aştept să mergem, dar pe de alta nu prea. Am un pic de emoţii, sunt puţin stresată şi m-am dezobişnuit să merg singură pe undeva. De obicei am spatele asigurat de soţ. :))) Mă simt precum un copil. Hmmm... vom vedea ce şi cum va fi.
Vă pup pe toţi şi pe fiecare în parte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu