vineri, 8 iunie 2012

Mi-am propus să scriu mai des, dar... e cald, e soare şi zumzăi precum o albină pe afară. Sunt atâtea de făcut pe afară încât seara când intru în casă cu greu mă urnesc să mă pun la calculator.Timpul trece şi el ca o nălucă. Acum e luni...acum este vineri. Florile îşi văd de treaba lor şi îmi fac bucurii zi de zi.



Să ştiţi că poza cu albinuţa este făcută de Andrei. A avut o megarăbdare să o prindă la pozat căci fugea din floare în floare. De! Aşa sunt albinuţele! :)
Începe week-endul aşa că nu îmi rămâne decât să vă urez să aveţi parte de unul cât mai frumos!
Vă pup cu drag pe toţi şi pe fiecare în parte! :D

6 comentarii:

  1. f.frumoase sunt florile voastre!Ce sa spun,m-a coplesit poza cu albinuta!!!Stiu si eu ce sa zic ?!poate ca sensibilitatea asta ascunde un suflet de artist?!?!Va trebui sa fim mai atenti la felul de lui de a trai si simti anumite lucruri?!!!!!!Va pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate într-adevăr este un pic mai sensibil. Te pupăm!

      Ștergere
  2. Minunate fotografii! Cum sa nu fie "fermecate" albinutele cele harnice, de aceste frumuseti aromate?
    Va doresc tuturor numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim! Numai bine şi ţie şi familiei tale!

      Ștergere
  3. Foarte frumoase florile
    Bravo, Andrei, pentru poză, dar mai ales pentru că ai dat dovadă de multă răbdare!

    RăspundețiȘtergere