luni, 25 iunie 2012

Summer love

Tocmai am terminat de citit o cărticică siropoasă a cărei acţiuni se petrecea pe plajă. Şi am visat... şi-am visat... până m-a lovit inspiraţia. Astăzi a fost una din minunatele zile în care am idei, am spor şi fac mai mult decât fac de obicei.
Am reuşit să fac o ramă foto pentru o fotografie foarte dragă, o lumânare parfumată şi o faţă de pernă în ton cu vara.
Rama foto este ceva foarte simplu de făcut. Am luat o ramă veche, am vopsit-o cu vopsele acrilice, am lipit scoici şi gata. În mintea mea arăta cu totul altfel, dar în general lucrurile se schimbă pe parcurs şi iese altceva. De aceea nu cred că aş putea face ceva pe comandă sau două lucruri absolut identice.

Lumânarea... hmmm. Când am început să scriu această postare mă lansasem în nişte explicaţii legate de modul în care am făcut-o, dar m-am răzgândit deoarece mi-am dat seama că băteam câmpii şi oricât m-aş fi străduit tot nu ar fi înţeles nimeni nimic.
Pentru că era pentru prima oară când făceam asta nu m-am gândit să fac şi un tutorial. Data viitoare, care va fi curând fiindcă mi-a plăcut foarte mult să fac asta, sigur îl voi face.
Sunt sigură că va mirosi foarte frumos.
Pièce de résistance este pernuţa decorativă. Am folosit un şablon. Aici am explicat mai demult cum fac acest lucru. După ce pe material am desenat imaginea, am croit şi cusut faţa de pernă. Deoarece este doar de decor am folosit culori acrilce pentru că încă nu mi-am luat dintr-acelea speciale petru materiale textile. Atât timp cât nu speli la maşină şi nu speli foarte des lucrul pictat cu vopselele acestea desenul rezistă.
În afara lucrurilor casnice obişnuite cam asta am făcut eu astăzi.
Să aveţi o săptămână minunată!
Vă pup!

Cu această postare particip la MOSAIC MONDAY de pe acest blog.

10 comentarii:

  1. ...foarte frumos!!!Paharul,daca as fi avut cum ,in locul tau l-as fi pictat intr-un fel,nu stiu cum dar as fi facut-o!!!!pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi! Nu am vrut să o fac. Îmi place aşa simplu, cum se vede levănţica prin el. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. des chapeaux!
    superbe creatiile, si au ton estival.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc arakelian! Cred că trebuie să mă obişnuiesc să mă uit tot timpul la spam căci nu ştiu din ce motive acolo s-a dus comentariul tău. Scuze că am răspuns cu întârziere!

      Ștergere
  4. Ce mult imi place pernuta,sablonul l-ai luat de pe internet??foarte bine ti-a iesit.
    Si lumanarea imi place,abia astept tutorialul:)
    Spor in continuare:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţumesc! Da, de pe net l-am luat. Cred că fac tutorialul când mă întorc de la mama. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce faine sunt!Si lumanarea e cu levantica..mmm,parca-i simt mirosul....la pahar poate mergea o panglica mov,transparenta...

    RăspundețiȘtergere
  7. Mersi! Poate mergea...nu ştiu. Eu aşa am vrut-o.

    RăspundețiȘtergere