luni, 4 iunie 2012

Plimbare

Ziua de ieri am petrecut-o foarte frumos. Am fost la un grătar împreună cu nişte prieteni în baltă. Pentru a nu ştiu câta oară constat cât de frumoasă este Delta. Trebuie ca oricine măcar o dată în viaţă să vină până aici. Mirosea bestial a mentă şi sunt nuferii în floare, iar păsările sunt însoţite de puişorii lor. Ce mai! Raiul pe pământ. Soţul meu şi-a reluat rolul de conducător de barcă şi ne-a condus până la locul unde ne petrecem de obicei duminicile.


Ieri a fost una din puţinele zile când m-am lăsat foarte uşor să fiu fotografiată. :D



Era o băltoacă acolo în care Andrei s-a tăvălit precum un purcel. Pentru că aveam schimburi la mine pentru el m-am prefăcut că nu îl văd. A început mai întâi încetişor doar să treacă prin ea, apoi a alergat, apoi a sărit cu toată puterea de stropea peste tot în jur. L-am lăsat în pace.Avea noroi şi în fund. După ce distracţia lui s-a terminat i-am făcut poze, l-am dezbrăcat şi i-am făcut o baie cu găleata. S-a bucurat foarte tare şi a mai vrut să îi torn apă în cap. :D


Au fost foarte mulţi copii acolo cu care Andrei s-a simţit excelent. După ce au plecat majoritatea lor s-a făcut linişte şi Andrei a rămas cu fiica unor prieteni cu care se înţelege foarte bine. Stăteaude vorbă. Ce îşi spuneau? Habar nu am, dar păreau foarte serioşi.


Cu greu ne-am lăsat convinşi să plecăm acasă. Dacă nu ar fi venit seara am mai fi stat acolo o veşnicie. Pe drum am mai făcut câteva fotografii.


Oamenii îşi cresc animalele în baltă. Ca să nu se sălbăticească le duc de mâncare în fiecare zi . Din cauza aceasta când văd o barcă aleargă după ea.Vacile la fel sunt crecute.  Fiecare îşi însemnază vacile cu un semn specific şi ştie care este a lui.


Dacă vreţi să vedeţi mai multe fotografii cu peisajele frumoase pe care le-am pozat ieri vă invit pe BLOGUL MEU DESPRE DELTĂ.
Vă pup! O zi frumoasă să aveţi!

8 comentarii:

  1. si n-ai gresit,fotografiile sunt super,voi sunteti super!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Andrei o sa tina minte aceasta plimbare:)/
    Interesanta treaba cu animalele.Stau acolo singure si asteapta sa vina barca.:)
    Pupici din vest!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aha!
      Oamenii pentru porci fac şi un fel de coteţe şi fiecare porc îşi ştie coteţul lui.
      Pupici din Deltă! :D

      Ștergere
  3. Ce frumoasa plimbare! Locuri minunate, care ar trebui sa fie cat mai bine pastrate.
    Iar Andrei....simpatic, ac de obicei! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim! Uff! da, ar trebui păstrate cu mare grijă, dar din păcate cei care trebuie să ne ajute să păstrăm ceva atât de frumos şi preţios sunt preocupaţi de alte lucruri.

      Ștergere
  4. Ce fain de voi...aveti Dunarea aproape...mi-ar place sa vizitez Delta Dunarii:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Dunărea este peste strada pe care stăm...trece prin faţa porţii :D Trebuie măcar o dată în viaţă!

      Ștergere